B4stian Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Se topic! Jeg har vannkjøling! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Se topic! Jeg har vannkjøling! Lurte på det samme, jeg fikk bare anbefalt å ikke feste den pga at det ville påvirke kontanten på blokken. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 inntill kjernen, men under chippen kan også gå hvis det virker. men det du ikke må er å legge den mellom kjernen og kjøleblokken, da kan det gå riktig så galt. Kan tenke meg rett over kjernen inni blokka også kan være ok. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Kan du forklare nærmere? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 omtrent slik Aha! Mens vi er igang, hvordan temp-sensor burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg er lykkelig eier av den typen de selger på microplex som heter Lian-Li ettellerannet, passer der man har diskettstasjon, om du har en plass ledig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå