Master Casemod Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 noen som veit hvor safe det et å ha en bit av en negl i tannkjøttet? børr jeg få den ut fort som faen? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det vil jeg nok anbefale! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 får den ikke ut....prøvd tanntråd og tannpirker...skal jeg da få tak i tannlegen da? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 vel...den er mellom tenna mine nå jobber som bare faen enna Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 fåår den ikke ut eneste utvei er tannlegen på skolen da? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Virker slik. Kan sikkert bli en stygg tannkjøttbetennelse det der hvis du går for lenge med det. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 det vil si? en dag? en uke? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Regner med en dag burde holde til å få i gang infeksjoner å dritt. Du bør komme deg til tannlegen hvis du seriøst ikke får den ut. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Prøv å puss tenna skikkelig heftig akkurat der, det hjalp meg i samme situasjon en gang Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) tror nok det ja. ellers kan du få tannkjøtt betennelse. hvordan greier dere å få negelbit i tannkjøttet? Endret 30. januar 2005 av K9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hvordan greier dere å få negelbit i tannkjøttet? Han biter sikkert negler, noe han burde stoppe med. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 jaggu skal jeg stoppe med det å ass! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 jaggu skal jeg stoppe med det å ass! Det bør du, for visstnok kan man like godt slikke doskåla ren istedenfor å bite negler. Tror det var samme bakterieprosent eller noe.... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 faktisk er det mindre bakterier å få av å slikke doskålen... men det stopper meg ikke for det. å leve i et helt sterilt miljø gjør at immunforsvaret blir svekket, og dermed blir man lettere syk. å utsettes for litt smårusk er bare bra for deg, det... men du bør få den neglebiten ut litt kvikt. uansett hva du har prøvd, prøv igjen. og hvis det ikke funker, finn noe større. større er alltid bedre... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Normalt så vil vel kroppen bli kvitt den på egen hånd, men for å unngå tannkjøttbetennelse, så ville jeg tatt kontakt med tannlegen om du ikke får røsk'an ut på egen hånd i løpet av relativt kort tid. Når det gjelder antall bakterier i doskåla og under neglene, så vil jeg tro at det ikke bare er antall, men også type, som har noe å si. Pluss at man slikker vel fort fler kvadratcentimeter doskål. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jaggu skal jeg stoppe med det å ass! Det bør du, for visstnok kan man like godt slikke doskåla ren istedenfor å bite negler. Tror det var samme bakterieprosent eller noe.... me wants to lick the toilet skål .. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 vel jeg fikk infeksjon, bare en liten en .,..ikke så fali...samma det... var hos tannlegen og de sa at det ikke var noe der så den hadde vel falt ut på et vis Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 var hos tannlegen og de sa at det ikke var noe der så den hadde vel falt ut på et vis Er vel kroppen som har fått den ut på et eller annet underlig vis. Godt du fikk den ut! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 var hos tannlegen og de sa at det ikke var noe der så den hadde vel falt ut på et vis Er vel kroppen som har fått den ut på et eller annet underlig vis. Kroppen fikser ofte slikt ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå