overtrip Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 har lasta ned en del filer som er pakket som rar filer og opplever ofte at det blir feil når jeg skal åpne dem. Dette gjelder spesielt hvis en fil er fordelt på flere ''pakker''. begynner å lure på om win rar'en min ikke liker meg eller om det er bare filene som er blitt skadet under nedlasting??? kan vell egentlig ikke huske at jeg har fått åpna noen filer som er pakket i flere rar pakker. noen som vet noe om hva dette er??? Lenke til kommentar
Helt Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har aldri opplevd noe slikt med winRAR før... Fungerer helt perfekt hos meg. Eneste gangene jeg har slike problemer er hvis noen av filene er korrupte... Bruker du nyeste versjon av winrar? hvis ikke kan det være problemet. Og hvis du har noen mulighet for å sjekke om filene er korrupte, kan du sjekke for eksempel om du har .sfv filer. Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 er akkuratt det som er problemet at jeg så og si altid får melding om korrupte filer. alt jeg laster ned kan da ikke være ødelagt, eller?? så det lå en sfv fil der men har ikke programet som leser de, husker ikke hva jeg brukte til det.... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) hkSFV kan hjelpe deg med å sjekke RAR filene dine. Endret 30. januar 2005 av miCro Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 sjekka sfv fila, det stod at alle rar filene var i orden men fikk fortsatt ikke pakka ut fila Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Bruker du nyeste versjon av winrar? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har du overklokket cpu'en din? Dette kan gjøre at arkivet virker korupt Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det du kan gjøre er å åpne den fila som er korrupt,gå på "tools" og "repair archive"...hvis du er heldig klarer winrar å reparere fila(hvis den finner rep.fila som skal følge med)husk å slette den fila som er korrupt,og rename den nye fila til det samme navnet som den gamle....funker fint hos meg(endel ganger) Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 takker og bukker, skal teste ut det. bruker winRAR 3,41. Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r13: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r14: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r16: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r17: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r19: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r20: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r28: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r31: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r32: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r35: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The file is corrupt dette var feilmelding jeg fikk etter å prøvd å åpne en fil Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ser at det er en video fil ... Trenger ikke å pakke den ut.. kan spilles direkte med VLC hadde samma skiten selv.... Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) oki, hvordan gjør jeg det da har vlc men vet ikke hvordan jeg spiller av rar filer der Endret 31. januar 2005 av overtrip Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Høyreklikk fil .. velg "Åpne i ..." velg "VLC" Vlc skaffer du herfra Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 fikk ikke til å spille den vlc, men fikk reparert di skada filene så funka alikvell. takker for god hjelp Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du overklokket cpu'en din? Dette kan gjøre at arkivet virker korupt hvis overklokking av cpu kan forårsake crc feil i arkivet, er det da bare å klokke ned igjen eller er det gjort noen permanent skade på disk/kontroller kort etc. ? Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Du kan jo prøve 7-zip. Den tar også mange "korupte" filer som winrar ikke klarer. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du overklokket cpu'en din? Dette kan gjøre at arkivet virker korupt hvis overklokking av cpu kan forårsake crc feil i arkivet, er det da bare å klokke ned igjen eller er det gjort noen permanent skade på disk/kontroller kort etc. ? Etter min erfaring så er det kun når den er klokket at den får feil ja. Høyst sannsynlig er dette p.g.a. for høy klokking altså egentlig ustabil bare at man ikke har stress testet nok/giktig på forhånd Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r13: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r14: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r16: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r17: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r19: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r20: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r28: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r31: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r32: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r35: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt ! CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The file is corrupt dette var feilmelding jeg fikk etter å prøvd å åpne en fil Dette er straffen for å laste warez, les pkt.8 i reglene du så flott godtok når du søkte medlemsskap Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Henviser til punkt 8 i retningslinjene. Stenges. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Det har sistemann her jammen rett i. Warez er ikke lov til å snakke om i forumet. Stenges! Edit: PoleCat var raskere Endret 2. februar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg