Singularitet Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei dere! Svigers har planer om å kjøpe seg en bærbar pc. Skal brukes mest til mail og surfing. Har noen noe gode forslag? Prisklasse rundt 10k. Ser fram til gode forslag!! Skulle denna tråden være plassert feil er det fint med tilbakemelding!!! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Netshop notebook 1557ALS Kampanjemodell 1,7 GHz/512/60GB/DVD/CD-RW/15"/ATI9600 Pris: kr 9 995,00 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5178 Så kan barnebarna spille på den når dem er på besøk #EDIT# Blir + 700 kr for OS. Har den selv og er godt fornøyd... Endret 30. januar 2005 av taz Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Ser jo bra ut det tilbudet der ja! Takker så meget!!! Så det var trådløst nettverkskort der, er det av en slik type at så og si ikke noe stikker ut av maskina? På min egen bærbare har jeg en USB trådløst sak, er noe dritt hvis man skal flytte på maskina rundt i huset..... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ser jo bra ut det tilbudet der ja!Takker så meget!!! Så det var trådløst nettverkskort der, er det av en slik type at så og si ikke noe stikker ut av maskina? På min egen bærbare har jeg en USB trådløst sak, er noe dritt hvis man skal flytte på maskina rundt i huset..... Det er inni pc-en, hvis du leser så ser du at det er et mini-PCI kort. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hehe, jeg leste jeg..... Kunne vært noe antenne eller annna som hadde stikki ut... Stoler ikke 100% på hva butikka skriver.... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Søsteren min kjøpte akkurat den her: Dell Inspiron 510M Veldig billig, og søsteren min mener at det trådløse nettverket var veldig bra (mye bedre enn det vennene hennes hadde kjøpt :!: . Og de hadde kjøpt mye dyrere) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Søsteren min kjøpte akkurat den her: Dell Inspiron 510MVeldig billig, og søsteren min mener at det trådløse nettverket var veldig bra (mye bedre enn det vennene hennes hadde kjøpt :!: . Og de hadde kjøpt mye dyrere) 7161kr med 15'' SXGA (1400 x 1050) must. vist svigersene har ok syn. En kamerat av meg har den og det er en bra maskin... Til Nettbank o.l så er den mer enn god nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå