Agersborg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Heisann heisann Min trofaste trådløse mus fra Logitech gjennom 5 år tar antagelig kveldensnart. Den ble kjøpt sammens med et tastatur. Husker ikke nå lenger hva pakken het. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe bare ny trådløs optisk mus fra Logitech som vil virke sammens med den mottakeren jeg har, eller om jeg må spandere på meg en ny tastatur/mus pakke. Musen skal ikke brukes til noe heftig spilling. Har aldri fått take på Doom og lignende. Agersborg Lenke til kommentar
E.T Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis pakken er 5 år gammel, tror jeg neppe det finst noen som er kompitable med den Ville aldri anbefale trådløst uansett, da ingenting trådløst kan måle seg med de med tråd, tilogmed ikke de nyere trådløse, som MX1000. Hvis du ikke er en aktiv spiller, regner jeg med du vil ha noe som virkelig holder en stund. Til dette vil jeg anbefale Logitech MX serien. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du kan bare kjøpe en ny trådløs mus. Da får du to mottakere på skrivebordet ditt, dette er billigere enn å kjøpe et nytt sett. Men det hele kommer jo an på om du er fornøyd med det tastaturet du har, eller om du kanskje kunne tenke deg et nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå