wunderbaum Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Sikkert ikke mange som skjønner hva jeg mener Skal prøve å forklare litt... Hvis du ser på den linken her: Drømmeland Dere som kan endel programmering av HTML/CSS/PHP osv.. kan sikkert svare på det spørsmålet her. Dere ser at den delen som er selve hjemmesiden med innhold strekker seg fra topp til bunn, sånn at det ikke er noen borders eller noe sånt på topp/bunn. Er det CSS eller HTML? Hvordan får jeg det til å bli sånn? Sikkert dritt lei av sånne noobish spørsmål, men kan ikke noen ting om sånt Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det som er gjort på den siden er at han har et bakgrunnsbilde som repeteres nedover. Så har han lagt til body,html { height: 100%; } i css for at det skal strekke seg nedover hele skjermen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Nok en gang; Faux columns. Er det en grunn til at ingen klarer å finne denne sjøl? edit: Trur folk ikkje er klar over ka dei skal leite etter, så det er vel ikkje gale at folk som ikkje har peiling spør om slikt.. Hm. Endret 31. januar 2005 av arve87 Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Takker begge to Nok en gang; Faux columns. Er det en grunn til at ingen klarer å finne denne sjøl? Har aldri hørt om faux columns, så det er vel grunnen til at jeg ikke veit det Hvis du ser på den første posten min, så står det at jeg har null snøring på sånt Men takk for tipset uansett Får lære det der en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå