Nauz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) ok jeg har nå bestemt meg for å kjøpe et co soho kabinett. men det jeg lurer på er om min Revoltec Fan controll vill passe inni døra(at jeg får lukket igjen døra uten med vifte styringa i) bryterne på viftestyringa stikker 1,3cm ut i fra kabinette. så får jeg lukket igjen døra? her er et bilde av kabinette med døra open. ps. ikke la dette bli anti ferdigmodda kabinet tråd(kabinette er ikke modda men dere skjønner hva jeg mener)¨ Endret 30. januar 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 ingen som vet(tror)? Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ja jeg er ganske sikker på at den skal passe vis du tar den i den øverste luka men det er jo bare å kjøpe å prøve Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jeg tror ikke det, fordi det er en firkant som går ut mot brønnene, og den tror jeg omtrent klistrer seg intil cd-romen, brenneren etc. Men det kan nok gå i den øverste Endret 30. januar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Stiller meg bak X-tremeOverclocker her asså, men hvis denne "firkanten" står i veien er det jo ikke værre enn å skjære noen hull i den Endret 30. januar 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 ja for bare prøve meg fram. takk for svar Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Stiller meg bak X-tremeOverclocker her asså, men hvis denne "firkanten" står i veien er det jo ikke værre enn å skjære noen hull i den jo da. men på fronten er det klokke, temp måler og sånt. det er kanskje litt farlig å skære noe hulle der da? men det er jo en mulighet Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 den passa akurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå