Halvorsen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei. Jeg har en Acer laptop med xp pro på, så installerte jeg windows 64 bit versjonen på den eksterne harddisken min. Det gikk ikke så godt, så jeg bestemmte meg for å fjerne 64 bit os-et. Jeg formaterte partisjonen det lå på. Problemet er at maskinen vil enda kjøre 64 bit os-et, men finner ikke installasjonsfilene, selvfølgelig. Hvordan får jeg maskinen til å starte xp pro automatisk igjen, som eneste alternativ? På forhånd takk Lenke til kommentar
PoW Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kommer det opp om du vil starte windows Xp eller win xp 64bit når du starter pcen? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Du må redigere boot.ini - den pleier å ligge på C:\ Endret 30. januar 2005 av pmarius Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kjør > Msconfig > Boot.ini > Kontroller alle oppstartsbaner . Om jeg har forstått deg riktig, bør dette løse problemet. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Tusen takk til alle. Problemet er nå løst! Løsningen var: Kjør > Msconfig > Boot.ini > Kontroller alle oppstartsbaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå