Hawkmoon Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Etter mange timer foran skjermen so har jeg funnet følgende komponenter..... Ser det greit ut? Fra før har jeg skjermkort/skjerm/tastatur/mus/høytalere/dvd brenner. handlevogn. Jeg har et gf6800 gt AGP , derfor utgår nforce4 HK Har uansett ikke planer om å kjøre 2 skjermkort... Ser dere noen feil/mangler? mvh Hawkmoon Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Etter mange timer foran skjermen so har jeg funnet følgende komponenter.....Ser det greit ut? Fra før har jeg skjermkort/skjerm/tastatur/mus/høytalere/dvd brenner. handlevogn. Jeg har et gf6800 gt AGP , derfor utgår nforce4 HK Har uansett ikke planer om å kjøre 2 skjermkort... Ser dere noen feil/mangler? mvh Hawkmoon ser vel greit ut det der,men,sjekk at det hovedkortet støtter den ram'n. tror det kortet er litt kresen på ram... Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Etter mange timer foran skjermen so har jeg funnet følgende komponenter.....Ser det greit ut? Fra før har jeg skjermkort/skjerm/tastatur/mus/høytalere/dvd brenner. handlevogn. Jeg har et gf6800 gt AGP , derfor utgår nforce4 HK Har uansett ikke planer om å kjøre 2 skjermkort... Ser dere noen feil/mangler? mvh Hawkmoon ser vel greit ut det der,men,sjekk at det hovedkortet støtter den ram'n. tror det kortet er litt kresen på ram... Jeg har sjekket litt rundt og så vidt jeg vet så skal det minnet der funke....Men når sant skal sies har jeg ikke funnet en plass der det står 100%... Er det noen som har noen erfaringer når det gjelder RAM på det kortet? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ser du ikkje har satt opp strømforsyning eller ser det bra ut. Vil anbefale 400w psu. du kan eventuelt gå ned til 3200 cpu pga at du klokker like langt med denne. og får da muligheit til å "utnytte" rammen du har på lista. Lykke til Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Ser du ikkje har satt opp strømforsyning eller ser det bra ut. Vil anbefale 400w psu. du kan eventuelt gå ned til 3200 cpu pga at du klokker like langt med denne. og får da muligheit til å "utnytte" rammen du har på lista. Lykke til Joda, jeg har PSU på llista, en tagan 480W Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå