.com Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) hvorfor suser det i høytalerene mine når jeg setter innstillengene til digitalt?håper det er noen som kan dette, for det er veldig irriterende... ps. jeg har logitech z-640 høytalere og creative soundblaster audigy LS lydkort. Endret 13. februar 2005 av .com Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 er det ingen som har kunnskaper om dette eller? Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 kan ingen svare da? Lenke til kommentar
razer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Joda, såklart vi skal svare når du tar en sånn "hyggelig" tone. Folk flest vil heller hjelpe andre som spør fint og er hyggelige imot deg, spesielt når dette er helt gratis og de ikke får noe utbytte av det.. Bare et lite tips.. Lenke til kommentar
.com Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 men det hadde vært fint om noen faktisk hadde svart Lenke til kommentar
.com Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 er det noen som har hatt eller har det samme problemet som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Tror nok du må skjerpe holdningen din her, skal du få svar på dine spørsmål... Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg tror du må definere litt bedre hva som er problemet, hvilke koblinger du har gjort mm. Det er imidlertid ingen grunn til å koble digitalt til et høyttalersett som ikke har D/A-convertere. Høyttalerne vil da bare oppfatte signalet som sus, siden det ikke er gjort om til lyd ennå. Lenke til kommentar
.com Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 det som er rart er at når jeg skrur opp lyden så hører jeg musikken jeg spiller i bakgrunnen "bak" all susingen. kanskje det er noe jeg har glemt å aktivere/deaktivere? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Få vite litt om maskinvare på maskina di: Hovedkort (fullt navn/nr), PSU , tilkobling fra PSU til hovedkort (20 eller 24 pin ATX). Har MSI K8N Diamond som er "sær" på PSU / ATX tilkobling for at integrert Sound Blaster Live!24-bit skal funke. Mangler -5V fra PSU blir det "ingen" lyd, og -5V er utenfor standarden til ATX2 (24 pin ATX) er derfor endel adapterkabel fra 20 til 24 pin som ikke viderebringer -5V selv om den "normalt" er i 20 pin ATX kontakt fra PSU. Lenke til kommentar
.com Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 hk er k7t turbo2, PSUen finner jeg ikke noe info om, hvor kan jeg finne det? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvordan står volumkontrollen i windows? PC-høyttalere har det med å suse mye, så det er lurt å sette volumkontollen på PCen på maks. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvorfor setter du instillingene til digitalt? Denne instillingen skal brukes dersom du ikke vil bruke lydkortet ditt til det det er lagd for - å konvertere digitale signaler til analoge. Er det noe galt med lyden når du kjører i analog modus? Hvis ikke foreslår jeg at du kjører analogt med 5.1-utganger til forsterkerene i ditt Logitech Z-640. Det er dette som er "the way it's meant to be played"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå