Radi Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg holder på med å lage en hjemme laget vifte styring, så jeg lurte på om det går det an å ha vifte styring uten den 3 pin's kontakten? Det er så vaskelig å få kjøpt det uten om på internett. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er ikke helt sikker på hva du spør om jeg... Men ja, det går fint og både lage en styring uten 3. pinnen, og går også fint å kjøre vifter uten den 3. pinnen. Den 3. pinnen er der for og sende tilbake signal om turtall, til de enheter som har mulighet til å lese turtall. Ettersom du lager styring selv, antar jeg at du ikke lager med turtallsavlesning? Håper det var svar på ditt spørsmål, eller får du prøve igjen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ja, det går fint, men du får, som sagt, ikke lest av turtall. Det eneste en viftestyring gjør er å sende mer/mindre spenning til viften, noe som er fullt mulig med bare to ledninger. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 okey. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Radi Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Skal jeg bare kutte ledningen og lådde den på bryteren da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ja, det kan du jo gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå