TEE Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ja, spørsmålet er egentlig ganske enkelt det topic sier. Er Kiss DP-1000 en sonefri spiller? Jeg er fullstendig idiot på ting som har med "hjemmeelektronikk" uten mus og tastatur å gjøre, så spør like godt. Ser det står PAL/NTSC på Kiss sine hjemmesider, men det sier vel kun noe om at jeg kan koble den til en hvilken som helst TV? Noen som vet? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Ingen spillere er vel sonefri fra fabrikken av. Det må butikken eller evt. du gjøre selv. Butikken tar raskt 300 spenn hvis det ikke står i annonsen eller du er ganske sjarmerende og det er derfor ofte greiest å ordne det selv ------------------- Skru på spilleren Åpne cd-skuffen Trykk på disse knappene (på fjernkontrollen):CLEAR, 2-7-6 En "hemmelig" meny vil nå dukke opp. Her er det to ting du kan forandre på. SCART: IKKE RØR! REGION: Forandre til ALL REGIONS og trykk OK/ENTER ----------------- Resultatet, Sonefri spiller Sonene er ikke PAL/NTSC, men forskjellige tall som funker som en slags "sperre" for å hindre at vi ser amerikanske dvd'er før filmene er på kino her osv. Endret 30. januar 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Tusen takk for svaret Og den oppskriften gjaldt for spilleren jeg spurte om håper jeg *copy/paste til tekstfil* Da blir det uansett en spiller fra Kiss her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå