Gå til innhold

Ny runde BigBrother, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det er BB tid her hjemme, så samles alle og prater shit og ser på BB. Det er egentlig gankse kjekt. Men alle skriker dritt til deltagerene.

Dem jeg liker

Carl Fredrik

Kristian

Dem jeg ikke liker.

Laila (hun som er farget)

Flanders (anders)

Brita (talk show vert)

Svenske Talk show verten

Britt

Dette er underholding.

Men greit nok, konseptet er helt ødelagt. Dere prater om at "det der er skikkelig dårlig, en gjeng idioter som er med og som ser på det osv. "

Det er bare tull og tøys. Tror de fleste her liker idiot tv. Ingen liker vel museum tv og kunst osv.

Go idiot Tv !

Lenke til kommentar
Elita er en selvsentrert bitch, helt klart, men hun er også ganske fin. Jeg legger ofte merke til at hun alltid skal se best mulig ut i huset. Hun fikser alltid på håret, sminken, puppene o.l. Ganske irriterende egentlig.

Bortskjemt drittbitch spør du meg. Klager på alt mulig og tar alt personlig. Men fin er hun, det skal hun ha ;):roll:

Lenke til kommentar
Også ble hu dritforbanna på Clas så fort han var bortpå ei annen jente. Men Elita er jo ikke "kjær" i han :roll:  :wallbash:

Haha! Må bare le av Elita!

I dag kommer det 3 nye deltagere inn, leste det i VG her.

Hun på bilde er også modell og kjenner visst Elita fra før av, så nå er Elita glad og debatten om BB favorittiserer henne er i gang igjen...

Hun var jo ganske smooth da ;) Håper hun og Clas begynner å rote, så Elita blir dritsur igjen, Mwuhahahaha!

Lenke til kommentar

Arg, er drittlei av at BB sender inn massivt med svensker, selv om det er nordmenn som går ut. To nordmenn har trukket seg så langt, begge av personlige årsaker, men sendes det inn nordmenn som erstattere? Åneida, da velger de heller svensker siden det er så lite av dem igjen. Om jeg husker rett var det vel 9-5 (nordmenn og svensker) i en periode, mens nå er det 6-6. Urettferdig er det. :mad:

*Boikott*

Lenke til kommentar
Arg, er drittlei av at BB sender inn massivt med svensker, selv om det er nordmenn som går ut. To nordmenn har trukket seg så langt, begge av personlige årsaker, men sendes det inn nordmenn som erstattere? Åneida, da velger de heller svensker siden det er så lite av dem igjen. Om jeg husker rett var det vel 9-5 (nordmenn og svensker) i en periode, mens nå er det 6-6. Urettferdig er det. :mad:

*Boikott*

Det er fordi svenskene styrer det? Jeg vet ikke... BB huset ligger jo tross alt i Sverige også da :hmm:

Lenke til kommentar

*Boikott*

Yup, helt enig..

Selvom de bare er "prøvedeltagere", så sender de alltid inn flere svensker, dvs, de sender jo bare inn svensker. Bortsett fra ei.

Lenke til kommentar

*Boikott*

Yup, helt enig..

Selvom de bare er "prøvedeltagere", så sender de alltid inn flere svensker, dvs, de sender jo bare inn svensker. Bortsett fra ei.

Prøvedeltakere? Nå er jeg ikke helt med her :p

Lenke til kommentar

*Boikott*

Yup, helt enig..

Prøvedeltakere? Nå er jeg ikke helt med her :p

Husker ikke hva BB kalte dem. 2 av de skal ut på søndag.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er veldig dumt av BB å sende inn 3 nye personer når 2 av dem ikke er single, da er det mindre sjanse for at det skjer noe på daten og ellers...

Send inn en haug av single folk, og det vil bli masseorgie og fyll hver dag!

Mhm :yes: Synes BB har gjort det litt kjedelig i år, men det blir avhengighetsskapende uansett :p Mener de kunne fyllt opp huset med stort sett single mennesker. Mennesker som tar litt av og som digger å feste. Også skulle de nå hvertfall ha festet 2-3 ganger i uka. Første året med BB, når Rodney, Anette og Ramsy & co var i huset på Fornebu, ja da var det gang :D *mimre mimre* :love:

Det er ikke kjekt når BB skal terge de andre ved å ikke gi dem mat osv :p Gi dem litt luksus, single jenter og masse øl. Da blir det seertall da :thumbup::dribble:

Overflod av smileys, vet det sååå godt=)

Lenke til kommentar
Tjener ikke (ei) Elita (hore) 2 tusen spenn hver dag for å være med a ?

Dette er penger hun får fra modellfirmaet sitt. Alle deltagere får 2000,- hver uke pga tapt arbeidstid av BB.

Noen påstår at Elita får 1 million kroner for å være med, men det er bare spekulasjoner...

Endret av Alderon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...