ingveh Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Har ikke tatt noen skade av å ikke følge med fast foreløpig.. edit: leif Endret 14. april 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det er din mening. Og min. og min men jeg ser fortsatt på det Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg ser på reprisen som går på natta, men det er bare fordi jeg ikke får sove Hvorfor kan det ikke bli en skikkelig slåsskamp snart!? Tina banker silikonen ut av Elita eller no... Eller at de setter fyr på ett eller annet, eller noe som gjør at jeg bare MÅ følge med! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvorfor kan det ikke bli en skikkelig slåsskamp snart!? Tina banker silikonen ut av Elita eller no... Eller at de setter fyr på ett eller annet, eller noe som gjør at jeg bare MÅ følge med! Satt fyr på en klut eller eller noe lignende i dag da Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Satt fyr på en klut eller eller noe lignende i dag da YeZz! Ser på reprisen som går på natta, nå gleder jeg meg as Buuurn baby buuurn Mwuhahaha Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Var ikke så veldig mye som skjedde i dag, gleder meg mer til helga for å si det sånn *Parteeey* Da det er morsomt å se på.... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Synes Carl Fredrik ser litt stilig ut med den ringen i nesa Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Carl Fredrik ble veldig femi syns jeg med det håret, ringen og null skjegg... Haha Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Femi? Carl Fredrik er jo en "mann blant menn"! Håper han vinner hele dritten. Endret 15. april 2005 av Grundig Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Han Flanders snakka norsk når han kom inn, og nå snakker han bare svensk... Haha, latterlig :!: Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 omfg, jeg skjønner ikke at dere gidd å se på sånn møkka serie?! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 omfg, jeg skjønner ikke at dere gidd å se på sånn møkka serie?! Enig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Han Flanders snakka norsk når han kom inn, og nå snakker han bare svensk... Haha, latterlig :!: Det er fordi moren hans er svensk, så det er ganske logisk at han prater svensk da. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Da forsvant Lotta og Patrick ut av huset. Kommentarer? Det at Lotta forsvant gjorde meg ingen verdens ting, hun var en pest og en plage uansett Men det at Patrick forsvant, det var litt verre. Men men, synes han burde gå før Flanders uansett, så det var vel rett alikevell! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det var utrolig bra at Lotta gikk ut av huset Men synd at Patrick røk ut Synes virkelig han var en verdig vinner. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Han Flanders snakka norsk når han kom inn, og nå snakker han bare svensk... Haha, latterlig :!: Det er fordi moren hans er svensk, så det er ganske logisk at han prater svensk da. Jaja, men at han plutselig "bytter" om dialekta sin... Jeg er halvt trøndersk, men jeg legger ikke om dialekta mi sånn plutselig fordi jeg møter en trønder Ut med Lotta, jess! Patrick skulle ha vært der inne fremdeles ja Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Han Flanders snakka norsk når han kom inn, og nå snakker han bare svensk... Haha, latterlig :!: Det er fordi moren hans er svensk, så det er ganske logisk at han prater svensk da. Jaja, men at han plutselig "bytter" om dialekta sin... Jeg er halvt trøndersk, men jeg legger ikke om dialekta mi sånn plutselig fordi jeg møter en trønder Kanskje ikke du, men mange som gjør det Hm, syns det var rart at Patrick gikk. Synd, han er en skikkelig søting! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Snakker flere språk her blandt annet : *Spansk flytende (bodd der nede i 14 år). *Engelsk flytende. *Noe Tysk, fransk og italiensk. Jeg har veldig lett for å plutselig gå over til en annen dialekt og jeg legger ikke merke til det engang, det kommer bare naturlig jo mer du snakker og det har ingenting med vilje å gjøre da det er helt ubevist. Man prøver jo å tilpasse seg folkene som er rundt en og snakke sånn som de. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 liker ikke det programme noe særlig..syntes det ikke er så morsomt eller underholdene og se folk traske rundt i et rom Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Big Brother er tidsfordrivelse, ikke underholdning. Det er helt grei tidsfordrivelse i den grad det kan kalles det. Carl Fredrik er sjef, han ser ut som en kvapsete og avdanka pønker. Var det ikke han som ville bli rockestjerne. Jeg tror Carl Fredrik oppfatter Big Brother som feltobservasjon fordi han er sosialantropolog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå