Gå til innhold

Ny runde BigBrother, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på reprisen som går på natta, men det er bare fordi jeg ikke får sove :whistle:

Hvorfor kan det ikke bli en skikkelig slåsskamp snart!? Tina banker silikonen ut av Elita eller no... Eller at de setter fyr på ett eller annet, eller noe som gjør at jeg bare MÅ følge med!

Lenke til kommentar
Han Flanders snakka norsk når han kom inn, og nå snakker han bare svensk... Haha, latterlig :!:

Det er fordi moren hans er svensk, så det er ganske logisk at han prater svensk da.

Jaja, men at han plutselig "bytter" om dialekta sin... Jeg er halvt trøndersk, men jeg legger ikke om dialekta mi sånn plutselig fordi jeg møter en trønder ;)

Ut med Lotta, jess! Patrick skulle ha vært der inne fremdeles ja :cry:

Lenke til kommentar
Han Flanders snakka norsk når han kom inn, og nå snakker han bare svensk... Haha, latterlig :!:

Det er fordi moren hans er svensk, så det er ganske logisk at han prater svensk da.

Jaja, men at han plutselig "bytter" om dialekta sin... Jeg er halvt trøndersk, men jeg legger ikke om dialekta mi sånn plutselig fordi jeg møter en trønder ;)

Kanskje ikke du, men mange som gjør det :)

Hm, syns det var rart at Patrick gikk. Synd, han er en skikkelig søting! :)

Lenke til kommentar

Snakker flere språk her blandt annet :

*Spansk flytende (bodd der nede i 14 år).

*Engelsk flytende.

*Noe Tysk, fransk og italiensk.

Jeg har veldig lett for å plutselig gå over til en annen dialekt og jeg legger ikke merke til det engang, det kommer bare naturlig jo mer du snakker og det har ingenting med vilje å gjøre da det er helt ubevist. Man prøver jo å tilpasse seg folkene som er rundt en og snakke sånn som de.

Lenke til kommentar

Big Brother er tidsfordrivelse, ikke underholdning. Det er helt grei tidsfordrivelse i den grad det kan kalles det. Carl Fredrik er sjef, han ser ut som en kvapsete og avdanka pønker. Var det ikke han som ville bli rockestjerne. Jeg tror Carl Fredrik oppfatter Big Brother som feltobservasjon fordi han er sosialantropolog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...