Gå til innhold

Ny runde BigBrother, hva syns du?

Anbefalte innlegg

big brother er "oppbrukt" for lengst..

pr-kåte folk, og de tror vel att de blir kjendiser og berømte.. særlig hvis de puler noen inni i huset.. (noe som sikkert blir gjort titt og ofte)

det første big-brother var bra, ja.. men det slutta der

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var da svært så tidlig det ble satt i gang samkvem i det huset da... Så i dag at han Carl fikk seg litt for mye innabords og vandra rundt naken. Nå blir det ikke søvn på meg i natt :sick:

Herre min hatt.

Nei, TvNorge er til å holde seg unna spør du meg. :p

Lenke til kommentar

Kjæresten nektet meg sex etter å ha sett gårsdagens episode av Big Brother, og det hjalp ikke å prøve å skjenke henne litt i god formen heller, ble personlig kvalm av at han satt ved bordet og begynte å runke, når han var ferdig gikk han og tok på potetgull, snacks etc :sick:

Synnes veldig synd på ham, stakkaren kommer til å være hos en psykolog for resten av livet når han ser programmet i reprise...

Lenke til kommentar

Like ræva som Robinson VIP, egentlig litt værre t.o.m siden robinson klarer jeg å lide meg gjennom, mens Big Brother det har jeg bare klart 5 sekunder.

Virker som uansett hva slags reality program det er, bare de lager sin kombinert skandinavsik versjon så blir det DÅRLIG. Ikke det at jeg synes mye av det er bra før det kommer skandinaviske versjoner, men når de kommer så detter det fra dårlig til EKSTREMT dårlig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kan se for meg et Big Brother konsept hvor deltagerne som blir stemt ut blir skutt, da hadde det blitt fart i sakene og kanskje til og med underholdene.

Hadde også vært kjekt med litt usensurert sex og at det burde være forbud mot å bruke dyne når de har seg ja, men med alle disse stygge deltagerne så er det ikke rart at vi må skånes mot sånt ja he he.

Hadde også vært kjekt om de hadde to tre rusmisbrukere inne i huset uten at det har vært noe mer tilgang på dop...

Uff tror jeg må holde kjeft, kan jo være jeg blir tatt seriøst :innocent:

Lenke til kommentar
Den eneste som er **Normal** i det huset, eller mest normal er nok Carl Fredrik.

En ræggær fra .... ja et sted...

Men jeg syns ikke at dere ska ragge ned på han. ehe

Verre med luddret Beate! Den kvalme Svenske .. yuk :thumbdown:

Det viser jo hvor trang du er i huet. Carl Fredrik er langt fra normal, han er like normal som alle andre der inne. Dennis aka. "lucky'swede" er da bare hyper og freaked, morsom for han ene, slitsom for han andre. Beate er ikke noe ludder, men ei like "normal" jente som alle andre jenter i dag.

Stereotyp av normal er avhengig av hvordan du definerer normal.

PS: Carl er fra Arendal og er sinnsvakt stygg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...