Gå til innhold

Ny runde BigBrother, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nedover?

Innsendt av: LarsP, 28/01 - 2005 kl: 12:43

Er ikke dette litt allà Halle Berry? Å gå fra Monster's Ball til Catwoman er vel ganske likt det du har gjort her? Først en herlig film som kanskje ikke appelerte direkte til den gemene hop, men så kommer Catwoman som en sexy liten kalkun med latex som det eneste positive... Lenge leve søppeltv.

Jeg har i det minste ikke på meg latex og en sånn teit kattelue.

Hilsen Brita

ze w1n! :cool:

Lenke til kommentar
Litt rart at alle sier de ikke ser på det når det var godt over en halv million av Norges befolkning som fulgte med på det....hm...

Bare fordi at >500K nordmenn så på programmet betyr ikke det at forumbrukerene her representerer de på noen som helst måte. Sitter man her og bruker et forum har en jo bedre ting å finne på enn BB :p

Så forresten deler av første episode selv, frem til alle var inne i huset. *gjeeeeeeesp'. Og den Norge/Sverige-kampen? :/

Lenke til kommentar
Så på BB i pausen under handballkampen idag. Ble sinnsykt irritert over latteren til de jentene.... Måtte bare få det ut

Få dem ut? Nei faen nå er de endelig innesperret så la dem være der! Skulle bare fått slått av alle kameraene så kunne de bare surre rundt i huset å tro de var på TV hehe :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen.

Første BB var et nytt, superspennende konsept som slo an så det suste.

Andre BB var dårlig, men det trakk fortsatt litt folk.

Så var det vel et tredje BB, som var ræva. (- eller var dette BB#2?)

Nå har jeg begynt å se på BB igjen, men da reprisene som går om natta. Det er ikke slik at jeg MÅ se på, men det er lite annen underholdning på den tiden av døgnet.

Lenke til kommentar
Så på BB i pausen under handballkampen idag. Ble sinnsykt irritert over latteren til de jentene.... Måtte bare få det ut

Få dem ut? Nei faen nå er de endelig innesperret så la dem være der! Skulle bare fått slått av alle kameraene så kunne de bare surre rundt i huset å tro de var på TV hehe :yes:

Nei, jeg mente; måtte bare få snakke ut om det...

Lenke til kommentar

Nei, jeg mente; måtte bare få snakke ut om det...

Vi støtter deg. ;)

Big Brother er meg noe firnulu. Så en hel episode engang (første seong ellerno), og der var det en mann som tafset bort til medisinskapet, åpna det og utbrøt: "Å faen, det er ikke fler kondomer igjen." Da gikk det opp for meg hva slags smarte folk som melder meg på slik reality..... :nei:

Lenke til kommentar
w00t? Snakker vi om den samme programlederen eller var du nettopp frekk med en av de virkelige dyktige programlederne?

Bra som filmkritiker og slikt, men som programleder for Big Brother synes jeg ærlig talt hun var grusom, iallfall når jeg så (endel av premieren).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...