Gå til innhold

Ny runde BigBrother, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hurra for Britt!

Men dette er det dårligste bb-finalen ever jo.. Det har vært mye mer liv de forrige sesongene. Rett og slett; kjedelig.

Helt enig, i begge deler :yes:

Var ganske skuffende at det ikke var samlet flere folk, og hele programmet var for tamt. De skulle hatt flere innslag av humor, og flere musikkartister skulle gjort entre. Jaja, hurra for Britt, en verdig vinner til tusen :D:w00t:

Lenke til kommentar

Jepp, håpet på Carl Fredrik jeg også, men hadde mest troa på Britt faktisk. men på slutten der når bare hun og tina var igjen så begynnte jeg og bli litt redd for at hun skulle vinne..!

da hadde jeg seriøst gått og sleika på ostehøvelen altså...

Lenke til kommentar

Ja, Carl Fredrik skulle vunnet.

Svei av 250 penger i stemming på ham, men neida.

Han måtte komme på 4. plass:|

Ja ja, greit nok at en brite vant da:P

Men jeg gremmes når jeg tenker på hva Happy-Tom og Hank von Helvete gjør med de stakkars dyrene.

Og jeg håper de gjør det også:p

Lenke til kommentar
Men jeg gremmes når jeg tenker på hva Happy-Tom og Hank von Helvete gjør med de stakkars dyrene.

Og jeg håper de gjør det også:p

Åh helvete! At vi kunne glemme det! Stakkars dyrene, vi må gjøre noe før de blir drept! :cry:

Britt fortjente den millionen, så absolutt!

Lenke til kommentar
Elita brøt med kjæresten sin før hun gikk inn i huset. Enda er denne eksen såret.. Greit nok at det ikke er kult å se eksen på TV drive med andre, men det å ikke prate med henne er bare teit.

jeg tipper at de fortsatt hadde noe pågang når hun dro inn i huset og at han følte at hun var utro rett forran han på tv'n.

blir litt sånn anne-mona og ramsy opplegg. tror jeg hadde reagert på samme måten egentlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...