Anonym234 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hurra for Britt! Men dette er det dårligste bb-finalen ever jo.. Det har vært mye mer liv de forrige sesongene. Rett og slett; kjedelig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) jaaaaa...!! edit: syns ikke denne var så dårlig jeg, var jo mye proffere opplegge en noen av de andre åra. kanskje litt lite underholdning som vi fikk se, men men. Endret 22. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
audhage Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Synd at ikke Carl vant. Men det var nå bra at det var Britt i stedet da. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hurra for Britt! Men dette er det dårligste bb-finalen ever jo.. Det har vært mye mer liv de forrige sesongene. Rett og slett; kjedelig. Enig i det.. Britt fortjente det Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hurra for Britt! Men dette er det dårligste bb-finalen ever jo.. Det har vært mye mer liv de forrige sesongene. Rett og slett; kjedelig. Helt enig, i begge deler Var ganske skuffende at det ikke var samlet flere folk, og hele programmet var for tamt. De skulle hatt flere innslag av humor, og flere musikkartister skulle gjort entre. Jaja, hurra for Britt, en verdig vinner til tusen Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Flott at Britt vant hele BB! Jeg hadde et lite håp om at Carl Fredrik skulle vinne, men uansett så er Britt en mye mer verdig vinner. Makan til snill, omsorgsfull, positiv, humoristisk glad jente skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Håpte på at CF vant jeg da men neei Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jepp, håpet på Carl Fredrik jeg også, men hadde mest troa på Britt faktisk. men på slutten der når bare hun og tina var igjen så begynnte jeg og bli litt redd for at hun skulle vinne..! da hadde jeg seriøst gått og sleika på ostehøvelen altså... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, Carl Fredrik skulle vunnet. Svei av 250 penger i stemming på ham, men neida. Han måtte komme på 4. plass:| Ja ja, greit nok at en brite vant da:P Men jeg gremmes når jeg tenker på hva Happy-Tom og Hank von Helvete gjør med de stakkars dyrene. Og jeg håper de gjør det også Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Men jeg gremmes når jeg tenker på hva Happy-Tom og Hank von Helvete gjør med de stakkars dyrene.Og jeg håper de gjør det også Åh helvete! At vi kunne glemme det! Stakkars dyrene, vi må gjøre noe før de blir drept! Britt fortjente den millionen, så absolutt! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Måtte Big Brother og alle dens bakmenn brenne i hælvette for evig og alltid. ... møkka-tv!!! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Haha! Elita dumpa Klas når de kom ut, SJOKK! Dagens VG Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Haha! Elita dumpa Klas når de kom ut, SJOKK!Dagens VG Dakar Klas.. Men Elita sa jo tydelig at hun ikke var sikker på om det funket utenfor Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Elita brøt med kjæresten sin før hun gikk inn i huset. Enda er denne eksen såret.. Greit nok at det ikke er kult å se eksen på TV drive med andre, men det å ikke prate med henne er bare teit. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Elita brøt med kjæresten sin før hun gikk inn i huset. Enda er denne eksen såret.. Greit nok at det ikke er kult å se eksen på TV drive med andre, men det å ikke prate med henne er bare teit. jeg tipper at de fortsatt hadde noe pågang når hun dro inn i huset og at han følte at hun var utro rett forran han på tv'n. blir litt sånn anne-mona og ramsy opplegg. tror jeg hadde reagert på samme måten egentlig.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nja, de var vel fortsatt sammen, eller? Dette er noe Elita burde tenkt på inne i huset, hvis de fortsatt hadde noe sammen.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jupp det er jo klart. kanskje derfor hun hele tida snakket om det der jævla ryktet sitt, at det bare var en unnskyldning. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kanskji.. Who knows.. Trist m.h.t Klas da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå