Gå til innhold

Ny runde BigBrother, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har egentlig Tina begynt å bli litt irriterende.. Hun setter seg opp mot alt.. som i "lage kjole" opplegget... klaget og irriterte seg over alt.

Tina som sa hun skulle forandre seg da hun kom tilbake igjen og greier, men hva skjer?? Hun sutrer og klager heeele tiden :nei:

Lenke til kommentar
Tina rocks! :)

Jeg liker folk som står alene og kjemper mot brødhuer.

så alle andre der indre er brødhuer og hun er den eneste fornuftige?

Jeg liker ikke folk som står alene bare på trass og prøver fremstille andre som drittsekker hver gang hun finner det for godt og være i dårlig humør. en skikkelig slitsom personlighet har hun.. må alltid lage bråk og kvalme utav de minste ting. tar alt personlig og klarer ikke se humoristisk på ting.

så lett gjennomskuelig er hun jo også, hver gang hun blir sint hiver hun seg igang med og vaske et eller annet merkelig som egentlig ikke trengs, også begynner hun klage på at hun er den eneste som gjør noe i huset for å sette seg selv i et godt lys igjen iforhold til de andre.

og når hun satt i confession og pratet om at hun syns så synd på clas og bla bla bla måtte jeg bare le, alle vet jo at hun og clas ikke takler hverandre, hun prøver jo bare sanke stemmer ved å vise at hun er så snill og god å bryr seg til og med om følelsene til sin verste fiende.. bullshit.

kan hende hun lurer dere, men hun lurer hvertfall ikke meg! :)

Lenke til kommentar

Har ikke sett på de siste dagene, så vet ikke hva hun har sagt eller gjort.

På begynnelsen var alle i mot henne (de er det jo enda), og de lager masse bråk ut av lite.. Vrir og vrenger på ting.

Så den lille saken med Britt og Tina. Tina hadde lyst til å vaske gulvet. Britt maste og tjaste og det ble en sak ut av det, som de som satt ute kommenterte. At tina var blabla..

:thumbdown:

Lenke til kommentar
... Så den lille saken med Britt og Tina. Tina hadde lyst til å vaske gulvet. Britt maste og tjaste og det ble en sak ut av det, som de som satt ute kommenterte. At tina var blabla ...

greit nok at hun har lyst og vaske gulv, men det britt og de andre reagerte på er jo at hun bruker det mot dem ved å si at hun er den eneste som gidder gjøre noe i huset osv.. det er jo et velkjent virkemiddel for å gi den andre parten dårlig samvittighet og samtidig stille seg selv i et godt lys.

er akkurat sånne ting jeg snakker om at hun gjør ofte. jeg synes hvertfall det er veldig lett og gjennomskue henne.

Lenke til kommentar
Tina rocks! :)

Jeg liker folk som står alene og kjemper mot brødhuer.

:yes:

dere har ikke tenkt på at det kanskje er en grunn til at hun står alene der inne?

når alle er imot deg så er det kanskje på tide og tenke om det kanskje er deg det er noe feil med og ikke alle andre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...