Cerb89 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ja da gikk Elita ut!! ENDELIG!! JAAAA!! Elita er ute Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Godt at Elita forsvant ut av BB-huset. Neste søndag vil vi miste hele TRE deltagere Deretter står det kun 4 igjen til finalen. Hvem håper dere blir igjen til finalen? Jeg håper at Carl Fredrik, Britt, Klas og Tina står igjen neste søndag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Endelig Tror de fire som står igjen i finalen er Carl Fredrik, Britt, Tina...og en til, kanskje Klas, eller Anders Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ved nærmere ettertanke... Var det virkelig tre stykker som skulle ut? Kanskje det bare er to? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Håper Carl, Britt, Klas og Flanders/Kristian, men er desverre ganske sikker på at Tina får mange stemmer (WHY?!) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Håper Carl, Britt, Klas og Flanders/Kristian, men er desverre ganske sikker på at Tina får mange stemmer (WHY?!) Vel...om informasjonen Big Brother gir er riktig, så var Tina nærmere å gå ut en Klas i går, så... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Håper Carl, Britt, Klas og Flanders/Kristian, men er desverre ganske sikker på at Tina får mange stemmer (WHY?!) Vel...om informasjonen Big Brother gir er riktig, så var Tina nærmere å gå ut en Klas i går, så... Ja, men hun får mange stemmer uansett. Det er mange som misliker henne (meg inkl, men stemmer ikke) og mange som liker henne (igjen: why?!) Hun fikk jo klart flest stemmer når det var hvem som skulle bli i huset (mot Carl og Kenneth) Greit nok at hun står på sitt osv, men hun er rett og slett fæl Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 de som går til finalen er: carl fredrik, tina, britt og clas... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Klas! Tina fikk så mange stemmer i går fordi det var de som elsker Elita som stemte, og ingen gadd stemme på Klas, fordi det var enten Elita eller Tina... Jeg håper at Tina, Kristian, Britt og Carl Fredrik er i finalen.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Vant jentene eller guttene kjønnskampen? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 guttene ledet hvertfall 3-2 sist jeg så.. men hva er det egentlig med den godtpose greia som flanders maser om hele tiden? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ja, det har jeg og lurt på.. Syns jeg husker at det var noen (han sikkert) som hadde smågodt i en pose han gjemte fra de andre.. Vet ikke om det er det men. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) trodde "godteposen" var trusa hans eller no sånn jeg.. men kan hende det er jeg som tolker feil. edit: synes forresten flanders og tina burde ryke ut nå.. og kristian også visst det er 3 som skal ut. takler ikke det ukontrollerbare sinne til tina.. hun skaper alltid dårlig stemning. Endret 12. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Skulle ikke Flanders få en godtepose av hu programleder Brita for å ha gjort ett eller annet? Mente det var noe med det... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg lurer på akkurat det samme selv. Det er i allefall hardcore intern humor. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) godteposen er vel tisseluren hannes eller noen danglebær Endret 12. mai 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 så det er egentlig ingen som egentlig vet? da skjønner jeg hvertfall ikke hva han er så nervøs for... Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 jeg mener nå godteposen er trusa/shortsen eller no og godteriet sier seg vel sev hva er.. tina er så grinete.. skjønner ikke hvorfor folk liker henne. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 jeg mener nå godteposen er trusa/shortsen eller no og godteriet sier seg vel sev hva er.. tina er så grinete.. skjønner ikke hvorfor folk liker henne. i denne sammenhengen var signaturen din ganske ekkel :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Skulle ikke Flanders få en godtepose av hu programleder Brita for å ha gjort ett eller annet? Mente det var noe med det... Ja, fordi han ikke delte den ene! Dere hørte vel hun sa at han skulle dele den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå