Gå til innhold

Ny runde BigBrother, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt at Elita forsvant ut av BB-huset. Neste søndag vil vi miste hele TRE deltagere :( Deretter står det kun 4 igjen til finalen. Hvem håper dere blir igjen til finalen? Jeg håper at Carl Fredrik, Britt, Klas og Tina står igjen neste søndag.

Lenke til kommentar
Håper Carl, Britt, Klas og Flanders/Kristian, men er desverre ganske sikker på at Tina får mange stemmer (WHY?!)

Vel...om informasjonen Big Brother gir er riktig, så var Tina nærmere å gå ut en Klas i går, så... :hmm:

Ja, men hun får mange stemmer uansett. Det er mange som misliker henne (meg inkl, men stemmer ikke) og mange som liker henne (igjen: why?!)

Hun fikk jo klart flest stemmer når det var hvem som skulle bli i huset (mot Carl og Kenneth)

Greit nok at hun står på sitt osv, men hun er rett og slett fæl :yes:

Lenke til kommentar

trodde "godteposen" var trusa hans eller no sånn jeg.. men kan hende det er jeg som tolker feil. :wee:

edit: synes forresten flanders og tina burde ryke ut nå.. og kristian også visst det er 3 som skal ut.

takler ikke det ukontrollerbare sinne til tina.. hun skaper alltid dårlig stemning.

Endret av phax
Lenke til kommentar
jeg mener nå godteposen er trusa/shortsen eller no og godteriet sier seg vel sev hva er.. :wee:

tina er så grinete.. skjønner ikke hvorfor folk liker henne.

i denne sammenhengen var signaturen din ganske ekkel :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...