Gå til innhold

Ny runde BigBrother, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var evig genialt. Vi har:

- 1 rappkjeftet nordlending med rødt hår

- 1 rappkjeftet nordnorsk negresse med enorm rumpe og misjonærforeldre

- 1 kar som bor i Trondheim og SER ut som prototyptrønderen med hockey, harryskjegg og NASCAR-skjorte

- 1 bimbo med et par overflødige kilo og en stemme som får Titten Tei til høres ut som Sean Connery

- 1 kortvokst gnom med dametekke og dårlig humor

- 1 trønderjente med forkjærlighet for norske gaveartikler og fotposer

- 1 nakenmodell som viser mer tannkjøtt enn hud

- 1 middelmådig alpinist som har mer glider i håret enn på skiene

- 1 avdanket fitnesskar som har byttet ut de definerte musklene med kroppshår og sleipe blikk

Tror dette kan bli bra jeg. Gleder meg til å se nærmere på de svenske deltakerne. ;)

Jøss....hvor er den skallede, småfeite som tror han er dametekket hen? Har aldri sett et reality programm uten en slik..... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg tror dette kan bli en morsom sesong, spesielt fordi det er med svensker, som er kjent for sine ville opptredner i tidligere Big Brother sesonger, og fordi de skal være der i nesten 4 måneder (eller?). De kommer til å gå hverandre så sinnsykt på nervene til slutt, jeg tipper at om 3 uker kommer den første catfighten.

Lenke til kommentar

Har ikke vært borti big brother siden første gang det kom til norge, likte det den gang. Men jeg trur denne runden har potensiale til å bli skikkelig bra, mange artige personligheter, har funnet meg en vinner alt :p Programlederen var bare genial, dette blir fett. Er forøvrig enig i hva psilocybe og LarsP sier før i posten

Lenke til kommentar
Dette var evig genialt. Vi har:

- 1 rappkjeftet nordlending med rødt hår

- 1 rappkjeftet nordnorsk negresse med enorm rumpe og misjonærforeldre

- 1 kar som bor i Trondheim og SER ut som prototyptrønderen med hockey, harryskjegg og NASCAR-skjorte

- 1 bimbo med et par overflødige kilo og en stemme som får Titten Tei til høres ut som Sean Connery

- 1 kortvokst gnom med dametekke og dårlig humor

- 1 trønderjente med forkjærlighet for norske gaveartikler og fotposer

- 1 nakenmodell som viser mer tannkjøtt enn hud

- 1 middelmådig alpinist som har mer glider i håret enn på skiene

- 1 avdanket fitnesskar som har byttet ut de definerte musklene med kroppshår og sleipe blikk

Tror dette kan bli bra jeg. Gleder meg til å se nærmere på de svenske deltakerne. ;)

:lol:

Får vel sett det i nettavisene om det skjer noe som er verdt å få med seg.

Blir sikkert noen koselige konflikter.

Lenke til kommentar
Så akkurat nå hvem som er programleder for BB.... tror vi legger BB på hylla i år jeg....

w00t? Snakker vi om den samme programlederen eller var du nettopp frekk med en av de virkelige dyktige programlederne?

Brita Møystad Engseth er en veeeeeeeldig god grunn til å ikke se BB

:no: Norges kuleste filmanmelder ved siden av Pål Bang Hansen. Fantastisk dame med selvironi, baller og mye god filmhumor!

Lenke til kommentar
Sitter her og ser på åpningen. To gamle damer kledd som horer, som løper rundt i hovedstaden og spør mennesker om de tenner på eldre damer.

Blir nok ikke Big Brother i år heller, gitt.

hmmm tror du ble lurt nå ja, for det var nemlig to menn som er ganske kjent som dragartister, de har vært på tv før, men husker ikke helt hvor og når :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...