Anonym234 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg lurte på det samme.. Skjønte ikke hva han sa jeg heller med det halve øret jeg fulgte med.. Rart var det iallefall.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Når Kenneth satt i karantenen hørte han all dritten de andre deltagerne slang om han. Tror det var derfor han ble så sur. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Og det var vel egentlig ganske forståelig... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Når Kenneth satt i karantenen hørte han all dritten de andre deltagerne slang om han. Tror det var derfor han ble så sur. Hmm.. fyren er mystisk.. Så ut som han tok alt veldig rolig ellers.. Hvorfor avslutte med et sinne utbrudd Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Mhm, han var jo "cool" hele tiden, og når han skulle gå sprakk det... Man må jo holde en ren linje Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kenneth hadde vel egentlig ingenting å gjøre i bigbrother.. Han hadde ingen særpreg, utenom boksing Altså, han var bare mystisk.. Han er iallefall en av de som går i glemmeboken etterhvert. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kenneth har i allefall fått som fortjent. Han oppførte seg til tider veldig tåpelig og trodde han hadde "full kontroll" siden han studerer psykologi. Ser ikke ut som han har fått så mye lærdom av de studiene spør du meg... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kenneth går meget fort i glemmeboken. Har ikke lagt merke til han egentlig, bare at han oppførte seg rart og var veld _voksen_ og sofistikert. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Klas er den største tøffelen jeg har sett på TV. Men håper Elita stikekr på Søndag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Som noen andre sa også, om Elita: Jeg har aldri sett noe så lite klage og sutre så mye før. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Når Elita synger er det morsomt, for det er ikke EN rett tone. Det er verre å høre på Tina, for hun tror jo virkelig hun kan synge. ugh! Carl Fredrik er min favoritt virket som DEN tapern når de ble introdusert, men er jo den smarteste av alle (ja, jeg ser BB i blant ) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Samme tenkte jeg første gang jeg så Carl Fredrik. Men han er jo bare den kuleste der inne da Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hva synes dere om det BB gjorde i dag da? Han viste nomineringen for alle i huset og det gikk verst utover Tina. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (ja, jeg ser BB i blant ) Ingenting galt med det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hva synes dere om det BB gjorde i dag da? Han viste nomineringen for alle i huset og det gikk verst utover Tina. Typisk det... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ja da gikk Elita ut!! ENDELIG!! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ja da gikk Elita ut!! ENDELIG!! Var ganske sikker på det :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Der gikk hun ja.. Klas fikk bare 6%, det syns jeg er litt skummelt.. Men det er kanskje fordi Elita fikk så mange % Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det var vel fordi at enten holder folk med Tina eller Elita.. Klas ble liksom midt imellom.. Det var liksom en kamp mellom rivalene. you see? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå