-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 forstår ikke det der med at noen vil at Tina skal vinne!! Er det mulig? Nei, nei, nei... Du forstår ikke at det finnes folk som ikke mener det samme som deg? :!: Ja, akkurat! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Elita er endelig nomminert!! Tina, Klas og Elita. Nå går vel endelig Elita ut? WUHU!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Elita er endelig nomminert!!Tina, Klas og Elita. Nå går vel endelig Elita ut? WUHU!! Det var jammen på tide. Og så TRE svensker nominert da gitt. Ho ho ho Er jo lov å håpe at Elita går ut, men jeg har likevel en dårlig følelse.... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva er egentlig denne helikopter greia noen har gjort i huset? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror Klas ryker jeg, BB vil jo beholde Elita forever. De følte sikkert at de måtte nominere henne nå, siden mange har spekulert på hvorfor hun ikke har blitt det før. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror Klas ryker jeg, BB vil jo beholde Elita forever. De følte sikkert at de måtte nominere henne nå, siden mange har spekulert på hvorfor hun ikke har blitt det før. Det der har jeg spekulert i å. Man kan jo begynne å lure. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er ganske sikker på at Elita ikke ryker ut! Hvis de får opp en meningsmåling så står det sikkert at ingen ville stemme ut Elita ellerno... Juks! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva er egentlig denne helikopter greia noen har gjort i huset? Vifte med tissen rundt og rundt som et helikopter Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Vifte med tissen rundt og rundt som et helikopter Hvem har gjort det? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, pleier dere også å vifte med tissen? De tør ikke sende Elita ut, så da blir det Klas.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, pleier dere også å vifte med tissen? De tør ikke sende Elita ut, så da blir det Klas.. Åja, hele tiden [HINT]Jeg har webcam hvis noen vil se...[/HINT] Tror nok det blir Klas som går ja... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, pleier dere også å vifte med tissen? De tør ikke sende Elita ut, så da blir det Klas.. Åja, hele tiden [HINT]Jeg har webcam hvis noen vil se...[/HINT] Tror nok det blir Klas som går ja... Går Elita ut av huset, taper kanalene seertall, og i tillegg til dette vil Klas også forlate huset fordi han ikke lenger har en han kan være med dagen lang. Selv tror jeg Klas eller Tina ryker. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, pleier dere også å vifte med tissen? Jeg pleier ikke, men har en kamerat som gjør det i tide og utide på fest! Haha, skulle likt å se Elita gå ut til søndag, se hva som skjer med BB da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 De taper også seere hvis Tina går ut, for hun har mange fans.. Mh, blir spennende se hvem som må stikke... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 De taper også seere hvis Tina går ut, for hun har mange fans.. Jeg tror vel de fleste der inne har like mange fans (med unntak av Kenneth). Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Dette blir en spennende avstemning.. 3 "sterke" personer er nominert.. Klas og Elita kommer vel til å klikke hvis en av dem blir stemt ut. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Vi får stemme som gale på Elita (eller no...) Jeg tror ikke hun bryr seg om Klas blir stemt ut, hun leker jo bare med han uansett! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nettopp! Blir mye verre for Klas at Elita stikker, enn omvendt.. Det er hun som styrer alt mellom dem. Klas er boytoy'n hennes.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå