Gå til innhold

Ny runde BigBrother, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hvem de stemmer på i Sverige?? Om de liker de samme personene som oss nordmenn... Eller om de bare stemmer på svenskene. :hmm:

Det er ganske så forskjellig. En gang viste de hvordan de to landene hadde stemt, tror det var da Bibac gikk ut. Nordmennene ville ha han i huset, mens svenskene ville ha han ut elns. Tror også at svenskene er mer glad i Tina, det viste hvertfall det på meningsmålingen om jeg husker rett!? Rettmeg om jeg har feil....

Lenke til kommentar
Tina fikk 56% for bli i huset.. Altså mer enn både Kenneth og Carl Fredrik tilsammen.. Har en liten anelse at hun er en god vinnerkanditat.

Men jeg skjønner ikke helt hva hun har gjort for å fortjene så mange stemmer??

Det eneste hun har utmerka seg for sett fra min side, er vel den sutringa!

Lenke til kommentar
Heh, da syns jeg du skal begynne følge litt bedre med...

Den som sutrer i huset er Elita, ikke Tina.

Elita liker ikke Tina, så hun lager et helvete for henne. Fyrer oppunder alt, er ikke rart at Tina blir sint..

Jaja, vet at Elita sutrer mest, hun fortjener ihvertfall ikke å vinne! Men hva har Tina gjort for å fortjene 1 million?? Hun er jo ikke så veldig synlig synes nå jeg, jeg legger mer merke til Britt som hopper og spretter rundt og er glad hele tiden.

Lenke til kommentar

Håper han der Carl Fredrik vinner!..han er den eneste som har gjort noe i bb-huset som har fått meg til å le skikkelig! :D:D ..Det var den gangen de holdt på me en shotte-konkurranse eller no ' sånt..i såfall så begynte han å nyse kjempemye..Utroli gøy! :D ...kommer ikke over den episoden der ass :p

Lenke til kommentar
forstår ikke det der med at noen vil at Tina skal vinne!! Er det mulig? Nei, nei, nei...

Du forstår ikke at det finnes folk som ikke mener det samme som deg? :!:

Fikk ikke sett det i dag, får vel titte litt på reprisen.. Det blir litt trist når det er over, blir så vant til at BB er på skjermen.. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...