Kenny000 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg synes BB er artig underholdning i år. mange festlige tvister. håper enten carl eller britt vinner! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg kunne godt tenkt meg å hatt kontrollen over det som skjedde i huset. Skru av og på vannet, komfyren etc :!: Tror Tina slår hvem som helst i finalen... Men jeg håper Britt har en god sjans på å vinne. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) BB som en studie av menneskenaturen er av interesse, men det eneste jeg får ut av det er ett enda svartere syn på menneskeheten Endret 4. mai 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg lurer på hvem de stemmer på i Sverige?? Om de liker de samme personene som oss nordmenn... Eller om de bare stemmer på svenskene. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg tror egentlig at BB kikkere er delt opp i 2: De som holder med Elita, og de som holder med Tina.. jeg er litt usikker på hvilken gruppe jeg er med i Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg lurer på hvem de stemmer på i Sverige?? Om de liker de samme personene som oss nordmenn... Eller om de bare stemmer på svenskene. Det er ganske så forskjellig. En gang viste de hvordan de to landene hadde stemt, tror det var da Bibac gikk ut. Nordmennene ville ha han i huset, mens svenskene ville ha han ut elns. Tror også at svenskene er mer glad i Tina, det viste hvertfall det på meningsmålingen om jeg husker rett!? Rettmeg om jeg har feil.... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror det er flere folk på Tina sin side enn på Elita sin. Tina fikk jo over 40% nå på søndag, eller var den over 50% og? Jeg drømte om Elita i natt Hun kjørte som et svin... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tina fikk 56% for bli i huset.. Altså mer enn både Kenneth og Carl Fredrik tilsammen.. Har en liten anelse at hun er en god vinnerkanditat. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tina fikk 56% for bli i huset.. Altså mer enn både Kenneth og Carl Fredrik tilsammen.. Har en liten anelse at hun er en god vinnerkanditat. Men jeg skjønner ikke helt hva hun har gjort for å fortjene så mange stemmer?? Det eneste hun har utmerka seg for sett fra min side, er vel den sutringa! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Heh, da syns jeg du skal begynne følge litt bedre med... Den som sutrer i huset er Elita, ikke Tina. Elita liker ikke Tina, så hun lager et helvete for henne. Fyrer oppunder alt, er ikke rart at Tina blir sint.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Heh, da syns jeg du skal begynne følge litt bedre med...Den som sutrer i huset er Elita, ikke Tina. Elita liker ikke Tina, så hun lager et helvete for henne. Fyrer oppunder alt, er ikke rart at Tina blir sint.. Jaja, vet at Elita sutrer mest, hun fortjener ihvertfall ikke å vinne! Men hva har Tina gjort for å fortjene 1 million?? Hun er jo ikke så veldig synlig synes nå jeg, jeg legger mer merke til Britt som hopper og spretter rundt og er glad hele tiden. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tina = Action.. ELita = booooring Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tina er i hvertfall ikke noe å satse på...skjønner ikke hva dere tuller med altså! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Håper han der Carl Fredrik vinner!..han er den eneste som har gjort noe i bb-huset som har fått meg til å le skikkelig! ..Det var den gangen de holdt på me en shotte-konkurranse eller no ' sånt..i såfall så begynte han å nyse kjempemye..Utroli gøy! ...kommer ikke over den episoden der ass Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 De 13 nysene til Carl var hysteriske ja. Men jeg lo mest av den episoden da BB skremte de, da Tina løp etter han som skulle skremme. Britt er søt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Britt er sinnsykt livlig.. Skrekknatten var tidi.. Men programlederne ødelegger alt, de suger! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Britt blir glad for alt, skal ikke mye til for å glede henne! Håper hun kommer til finalen.. Håper hun vinner egentlig. Hun eller Tina. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det var gøy idag.. Funky å se Carl og Kenneth bak spakene.. men de var dårlig å finne på oppdrag Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 forstår ikke det der med at noen vil at Tina skal vinne!! Er det mulig? Nei, nei, nei... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 forstår ikke det der med at noen vil at Tina skal vinne!! Er det mulig? Nei, nei, nei... Du forstår ikke at det finnes folk som ikke mener det samme som deg? :!: Fikk ikke sett det i dag, får vel titte litt på reprisen.. Det blir litt trist når det er over, blir så vant til at BB er på skjermen.. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå