Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Herregud, hva er det BB driver med nå? Dette var jo "morsomt"..... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hoho, kåånge *Glede seg til uka* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 kan bli gøy ja. Men de stresser litt for mye for å underholde oss... selv om det kanskje ikke er noe negativt i det.. ble litt trist til sinns da carl fredrik gikk ut av huset, men han er jo ikke borte enda Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ble litt trist til sinns da carl fredrik gikk ut av huset, men han er jo ikke borte enda Carl Fredrik kommer inn igjen i huset om 3 dager, mens Kenneth ryker ut for alltid. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Enig med deg, Gnomenz. Synes denne lille "vrien" var litt artig jeg da. Morsomt at de kan styre store deler av BB-huset fra sitt lille tilholdssted. Håper og tror at Elita er den som kommer til å bli mest forbanna når ting ikke fungerer slik det skal. Jeg er imidlertid litt nervøs etter kveldens episode. Det ser ut til at Tina er en mye sterkere kandidat enn jeg trodde. Kanskje Carl Fredrik ikke vinner hele greia allikevel Endret 1. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ble litt trist til sinns da carl fredrik gikk ut av huset, men han er jo ikke borte enda Carl Fredrik kommer inn igjen i huset om 3 dager, mens Kenneth ryker ut for alltid. jaja, seff. tenkte samme tanken Grundig, hva om carl fredrik ikke vinner Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Eneste som er bra med det er Aylar Og nå er jo hun ute, så så da er det ikke noe bra lenger Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Eneste som er bra med det er Aylar Og nå er jo hun ute, så så da er det ikke noe bra lenger Nettopp Hehe, men den nye vrien i dag var helt genial. Nå ble det plutselig litt interessant Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Enig med deg, Gnomenz. Synes denne lille "vrien" var litt artig jeg da. Morsomt at de kan styre store deler av BB-huset fra sitt lille tilholdssted. Håper og tror at Elita er den som kommer til å bli mest forbanna når ting ikke fungerer slik det skal. Jeg er imidlertid litt nervøs etter kveldens episode. Det ser ut til at Tina er en mye sterkere kandidat enn jeg trodde. Kanskje Carl Fredrik ikke vinner hele greia allikevel Var selv inne på den tanken. Trodde garantert at det var Carl som skulle få bli værendes i huset, men neida. Tina, hva faen tenkte jeg Tror faktisk at hun kommer til å vinne hele skiiten, uheldigvis Får bare oppfordre alle til å ringe som noen helter å stemme på Carli-boy når finalen nærmer seg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Tina kommer til å vinne hele shiten! Herligt! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Gud så mye shitsnakk det er om Tina, Klas og Elita tror det er juks med avstemningen :S Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Haha gjør de? De kommer vel til å få en liten smell i trynet når de kjem ut da... Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg klarer ikke skjønne hvordan tina kan være så populær.. må jo være harry norge/sverige som sitter og stemmer henne frem. hun lager jo bare så utrolig mye kvalme.. skriker om at ingen liker henne og spiller tøff for å skjule den dårlige selvtilliten. begynner og lure litt på om britt kanskje blir og vinne, ingen som kan bli sur når de sitter og ser på den dama der! sinnsykt for et humør hun har. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Britt eller Carl Fredrik for teh win! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvis Kenneth vinner hele driten skal jeg spise skoene mine Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg klarer ikke skjønne hvordan tina kan være så populær.. må jo være harry norge/sverige som sitter og stemmer henne frem. hun lager jo bare så utrolig mye kvalme.. skriker om at ingen liker henne og spiller tøff for å skjule den dårlige selvtilliten. begynner og lure litt på om britt kanskje blir og vinne, ingen som kan bli sur når de sitter og ser på den dama der! sinnsykt for et humør hun har. Hva hvis ikke Tina hadde vært der? da hadde det vært lite action.. Er ikke henne som lager så mye kvalme da, Elita og Klas hjelper veldig til Og: Britt er en bra vinner kandidat ja.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Tina var jo ute ei uke og det var jo ikke noe mindre action av den grunn, bare litt koseligere stemning i huset, ingen tårer og syting over at ingen likte henne og knusing av glass og genrellt dårlig fylla stemning. Elita syter litt mye ja, men Klas er jo en god gutt da. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg synes Tina står for en stor del av actionen i huset.. Konflikten mellom Elita og Tina er begynt å bli helt idiotisk.. Først holdt jeg med Elita og de, men etterhvert har jeg begynt å forstå hvordan Tina egentlig blir "mobbet".. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er Klas og Elita som skaper situasjonen, syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå