vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kenneth ryker i dag, trust me Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg er 99,9% sikker på det jeg også Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 At dere gidder å se på big brother Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 At dere gidder å se på big brother Big Brother rocks. Se en episode, og du er avhengig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 At dere gidder å se på big brother Du ser nok litt på BB du også Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Carl Fredrik bør iallefall ikke ryke-- Er lei av Tina nå, og Kenneth er kjedelig.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 At dere gidder å se på big brother Big Brother rocks. Se en episode, og du er avhengig. Seretallene taler vel for seg selv Såg på BB første året, da var det morro da Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 At dere gidder å se på big brother Big Brother rocks. Se en episode, og du er avhengig. Seretallene taler vel for seg selv Såg på BB første året, da var det morro da Du er inne på noe Helt enig, første året tok det helt av Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så 5 minutter kl.00 Igår, var dønn kjedelig, bare snakk og dritt! Fatter ikke hvorfor folk liekr det! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så 5 minutter kl.00 Igår, var dønn kjedelig, bare snakk og dritt!Fatter ikke hvorfor folk liekr det! Jaja Fanta boy, vi har hvertfall MacGyver der det skjer noe hele tiden Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ser ikke så mye på det selv (1 episode i uka ca). en viktig grunn til at jeg ser på det er fordi det er gøy å obervere folks reaksjoner ol. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 årets BB er uten tvil det beste sålangt, første året var jo litt morsomt siden alt var nytt, men det skjedde jo ikke så mye. sesong to og tre var jo bare tragisk, mens i år er det faktisk veldig underholdene! har vel sett sikker 90% av alle episodene.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg ser ihvertfall ikke på det. Ser kanskje innimellom 5min om jeg skal se på noe som er etter. Eneste som er bra med det er Aylar Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Eneste som er bra med det er Aylar Og nå er jo hun ute, så Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Første året av BB var jo best! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Første året av BB var jo best! Selvfølgelig.. De fleste reality-oppfølgere suger.. Men jeg liker det i år jeg.. trodde aldri jeg kom til å se på det.. men ble bitt av basillen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg trodde heller ikke jeg skulle se på i år, de virket så innmari dølle, hehe. Har ikke sett på hver dag, men titter innom hvis det passer seg Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 første året var bra siden alt var nytt, men jeg mener at dette året er det beste, skjer jo mye mye mer og mye proffere produksjon. Det eneste man mangler i år er jo en lars joachim! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå