vanilla ice Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Håper Britt vinner. en mer livlig person enn det finnes ikke.. En mer positiv jente enn det der finner du enkelt og greit ikke Jeg håper at Kristian, Klas eller Britt vinner hele greia Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Carl Fredrik er også en god kandidat Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Carl Fredrik er også en god kandidat Visste det var en jeg hadde glemt Carl Fredrik er definitivt en av de store favorittene Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det er artig å følge med på men fy søren å mange idioter! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) men fy søren å mange idioter! ja så enormt mange! Endret 29. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) *feilpost* Endret 29. april 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Vi er vel alle idioter Nå er det vel bare i underkant av 3 uker igjen? Hadde helt glemt Carl Fredrik, håper han vinner! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ja, enig med dere der. Carl er rå Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 BB er dårlig, bare oppgulp, skjønner ikke at folk gidder å se på det.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 BB er dårlig, bare oppgulp, skjønner ikke at folk gidder å se på det.... Skjønner ikke jeg heller. Hvertfall ikke de som ser på hver eneste dag, til og med døgnet rundt. Men jeg skal innrømme at det er litt gøy å følge med på hvem som blir stemt ut hver søndag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Søndag er gøy å se, når de sier hvem som skal heim Jeg så litt på reprisen i går, og lo høyt da BB skremte dem etter The Ring. Det beste var da Tina LØP mot han som kom for å skremme dem og skremte han istedet Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Søndag er gøy å se, når de sier hvem som skal heim Jeg så litt på reprisen i går, og lo høyt da BB skremte dem etter The Ring. Det beste var da Tina LØP mot han som kom for å skremme dem og skremte han istedet Hva? Seriøst? Hoho, det MÅ jo sees Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Søndag er gøy å se, når de sier hvem som skal heim Jeg så litt på reprisen i går, og lo høyt da BB skremte dem etter The Ring. Det beste var da Tina LØP mot han som kom for å skremme dem og skremte han istedet Hva? Seriøst? Hoho, det MÅ jo sees Det må det Jeg vil se det en gang til.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Haha! Måtte le da de ble skremt ja, særlig når Britt ble skremt av den maskerte fyren inne på det ene rommet og hu hylte og beina av gårde! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Elita ble jo så redd at hun måtte ta seg en røyk :!: Jeg vil se det en gang til... Hvor får jeg sett det ein gong te? :-o Nå håper jeg litt på at Britt også vinner. Tina, Britt eller Kristian. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Elita ble jo så redd at hun måtte ta seg en røyk :!: Jeg vil se det en gang til... Hvor får jeg sett det ein gong te? :-o Har du sett noen skjelve så åpenlyst noen gang? Det var jo helt sykt, satt der å rista som bare faen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Elita ble jo så redd at hun måtte ta seg en røyk :!: Jeg vil se det en gang til... Hvor får jeg sett det ein gong te? :-o Har du sett noen skjelve så åpenlyst noen gang? Det var jo helt sykt, satt der å rista som bare faen Haha ja, det var ille.. Sikkert ikke noe gøy å bli så redd men.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ja, jeg liker absolutt ikke britt, hu er så tett , samma med Laila, godt hu er ute. Skulle alltid trøste folk når dem er lei seg osv. Kenneth sier i sitt personlige intervju; Om norrmän: ”Inkompetenta eftersom de inte har någon sexologiutbildning.” For en idiot Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg håper at Carl Fredrik vinner hele dritten. Hadde vært fint om Kenneth gikk ut i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå