duda Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Latterlig. 4 modeller som er inne i huset nå, tre av dem har kommet i løpet av en uke, bare Elita har vært der siden starten. At de tre siste pappskallene skal få lov til å kjempe om samma premie som alle de andre har sittet i nesten 100 dager for er ikke annet enn latterlig. Helt enig. Aylar skal ikke kjempe om premien da, men... Heller ikke 2 av de 3 andre jentene som kom inn i huset nylig skal kjempe om 1.000.000 kr. Hvem det blir får vi vel se til uka regner jeg med, men jeg er helt enig i at det er dritkjipt å ha sittet inne i huset i nesten 100 dager, så kommer det en eller annen tulling dinglende og skal være med å kjempe om samme premien. Ok visste det ikke før jeg leste det på nettet igår ETTEr at jeg skrev innlegget. Følger ikke med. Men saken er at selv om vi vet det, så vet jo ikke de der inne det. De tror jeg fortsatt at de siste fire damene kjemper om premien. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ok visste det ikke før jeg leste det på nettet igår ETTEr at jeg skrev innlegget. Følger ikke med. Men saken er at selv om vi vet det, så vet jo ikke de der inne det. De tror jeg fortsatt at de siste fire damene kjemper om premien. Nei, de visste at de 3 første som kom inn var praktikanter, og at 1 av dem skulle bli i huset.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Lurer på om besøket til Aylar hadde noen innvirkning på forholdet mellom Clas og Elita? Med en gang Aylar begynte å beskrive sine følelser for ham overfor Elita, kan det virke som om Elita tok et ekstra skippertak for ikke å miste ham. Nå har i hvertfall de to turtelduene hatt sin første skikkelige hyggestund i senga for å si det på den måten. Det var på tide, hadde ikke trodd det skulle gå nesten 90 dager før de fant ut at sex ikke var så feil alikevell! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det var jo derfor Aylar kom inn i huset, for å få fart på _K_las og Elita sitt forhold. Så da burde vel alle være glade da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det var jo derfor Aylar kom inn i huset, for å få fart på _K_las og Elita sitt forhold. Så da burde vel alle være glade da? Ja, ser ut til at hun er på god vei med å klare det oppdraget :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Haha, kan tenke meg Elita blir glad når hun får vite hvorfor Aylar kom inn i huset Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) For øyeblikket sitter deltakerne innesperret i huset, mens det foregår innstallasjon av kran og nett til dagens utfordring i "luftegården". Hvem tror dere av deltakerne kommer til å hoppe i 30 meters fritt fall og lande i et nett? Selv tror jeg Anders, Kristian, Klas og Tina. Edit: Godt mulig at Kenneth også hopper, for å imponere damene Endret 27. april 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 For øyeblikket sitter deltakerne innesperret i huset, mens det foregår innstallasjon av kran og nett til dagens utfordring i "luftegården". Hvem tror dere av deltakerne kommer til å hoppe i 30 meters fritt fall og lande i et nett? Selv tror jeg Anders, Kristian, Klas og Tina. Noenlunde det samme som deg, men tror ikke Anders gjør det.. Tror heller Kenneth Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 For øyeblikket sitter deltakerne innesperret i huset, mens det foregår innstallasjon av kran og nett til dagens utfordring i "luftegården". Hvem tror dere av deltakerne kommer til å hoppe i 30 meters fritt fall og lande i et nett? Selv tror jeg Anders, Kristian, Klas og Tina. Noenlunde det samme som deg, men tror ikke Anders gjør det.. Tror heller Kenneth Tror nok det er bare Elita som tør Eh... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 For øyeblikket sitter deltakerne innesperret i huset, mens det foregår innstallasjon av kran og nett til dagens utfordring i "luftegården". Hvem tror dere av deltakerne kommer til å hoppe i 30 meters fritt fall og lande i et nett? Selv tror jeg Anders, Kristian, Klas og Tina. Noenlunde det samme som deg, men tror ikke Anders gjør det.. Tror heller Kenneth Hopper Klas hopper Anders, slik er den saken. I hvertfall om vi tar utgangspunkt i alle andre konkuranser hvor Flanders nekter å være dårligere enn Klas. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Alle gjorde det unntatt Elita og Klas Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Alle gjorde det unntatt Elita og Klas Haha :!: Overraskende at Elita ikke gjorde det må jeg si. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Alle gjorde det unntatt Elita og Klas Haha :!: Overraskende at Elita ikke gjorde det må jeg si. Gnomenz: Har du live pass eller? du ødelegger kveldens sending for meg :p Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 I går fikk BB det som han ville. Elita og Klas holdt på med "seksuelle handlinger" som det så fint stod et sted. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Alle gjorde det unntatt Elita og Klas Haha :!: Overraskende at Elita ikke gjorde det må jeg si. Gnomenz: Har du live pass eller? du ødelegger kveldens sending for meg :p Du skjønner det at jeg oppdaterer meg på nett Check it out dude Edit: Aylar har nå forlatt huset, mission complete kan vi vel TRYGT si Endret 28. april 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Edit: Aylar har nå forlatt huset, mission complete kan vi vel TRYGT si Vet de andre om Aylar's oppdrag? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Edit: Aylar har nå forlatt huset, mission complete kan vi vel TRYGT si Vet de andre om Aylar's oppdrag? Tror ikke det nei, men de har vært inne på tanken Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Nei, det vet ingenting om det, men flere av deltakerene skjønte at hun var der av en åpenbar grunn. Problemet var bare at de ikke skjønte hvilket oppdrag hun egentlig hadde. Hvem håper dere vinner av de som er igjen? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvem håper dere vinner av de som er igjen? Kristian Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Håper Britt vinner. en mer livlig person enn det finnes ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå