Gå til innhold

Ny runde BigBrother, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AYLAR!?! Kødder du med meg :ohmy:

Nei, nå har hele konseptet rent over her (det vil nok de fleste ha sagt har skjedd for lenge siden, men...)

Hvis enten Elita, Aylar eller noen andre som evt måtte komme inn i huset fra nå av vinner hele driten så er det jo nesten bortkasta for de andre deltagerne å være der fra begynnelsen og kjempe om 1 million og vite at noen nykommere vinner!

Hva blir det neste?? Brita og Adam inn i huset??

Lenke til kommentar
AYLAR!?! Kødder du med meg :ohmy:

Nei, nå har hele konseptet rent over her (det vil nok de fleste ha sagt har skjedd for lenge siden, men...)

Hvis enten Elita, Aylar eller noen andre som evt måtte komme inn i huset fra nå av vinner hele driten så er det jo nesten bortkasta for de andre deltagerne å være der fra begynnelsen og kjempe om 1 million og vite at noen nykommere vinner!

Hva blir det neste?? Brita og Adam inn i huset??

BB konseptet tar heilt av, i negativ retning sp;r du meg :thumbdown: Saag paa programmet 1.aaret, det var konge da! men det ble den sise gangen azz.BB har blitt kjort grundig i dass no ja :roll:

Lenke til kommentar

Latterlig. 4 modeller som er inne i huset nå, tre av dem har kommet i løpet av en uke, bare Elita har vært der siden starten. At de tre siste pappskallene skal få lov til å kjempe om samma premie som alle de andre har sittet i nesten 100 dager for er ikke annet enn latterlig.

Lenke til kommentar
Latterlig. 4 modeller som er inne i huset nå, tre av dem har kommet i løpet av en uke, bare Elita har vært der siden starten. At de tre siste pappskallene skal få lov til å kjempe om samma premie som alle de andre har sittet i nesten 100 dager for er ikke annet enn latterlig.

Helt enig. :roll:

Aylar skal ikke kjempe om premien da, men...

Lenke til kommentar

Helt enig. :roll:

Aylar skal ikke kjempe om premien da, men...

Heller ikke 2 av de 3 andre jentene som kom inn i huset nylig skal kjempe om 1.000.000 kr. Hvem det blir får vi vel se til uka regner jeg med, men jeg er helt enig i at det er dritkjipt å ha sittet inne i huset i nesten 100 dager, så kommer det en eller annen tulling dinglende og skal være med å kjempe om samme premien. :nei:

Lenke til kommentar
Aylar i BB-huset (Dagbladet)

Dette er handel med kropper. «Big Brother» synker lavere og lavere, sier tidligere deltaker Kitty Jubring til Expressen.

Hva synes dere om denne uttalelsen? Er det gått altfor langt?

Den kommentaren er jeg fullstendig enig i. I år har de gått for langt. Det forstår man når man ser på seertallene i forhold til dem året før og det før der igjen. De prøver å øke seertallene med å sende inn babes, få som går på dem.

Lenke til kommentar
Nei, men hva er vitsen å sende henne inn i huset? Hun vil bli mer kjent i Sverige. Skal BB hjelpe til med slike ting? Hun har sikkert fått penger for å gå inn, and lots of it... :roll:

Helt enig. Hun får penger for det, og oppnår sannsynligvis også det hun håper på, å bli kjent i Sverige.

Men samtidig så er det nok mange som synes det er herlig å se at Elita ikke trives så veldig godt med situasjonen som har oppstått.

Nå må jeg slutte å skrive mer, for jeg ser strengt tatt ikke på Big Brother. Eller...ser bare på siste del av programmet på søndag, artig å se hvem som går ut o.l. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...