krizkriz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tviler på at noen gir a 1 000 000 spenn for å være med! Hvorfor ikke? Hun er jo tross alt modell og BB ville ha tjent på å hente inn "pene/kjente" folk. Det øker seertallene. Som sagt det er bare rykter, BB nekter for dette! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Har også hørt at elita har skrevet kontrakt for at hun skal være der inne osv.. hun hadde jo ikke engang meldt seg på til BB05.. Det er visst noen som har lest denne kontrakten også.. var visst ganske så stort på bb forumet.. Endret 21. april 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har også hørt at elita har skrevet kontrakt for at hun skal være der inne osv.. hun hadde jo ikke engang meldt seg på til BB05.. Det er visst noen som har lest denne kontrakten også.. var visst ganske så stort på bb forumet.. Var det ikke slik at hun måtte skrive kontrakt med modellfirmaet hun jobber for? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det kan godt hende det, men hun får mer betalt for å være der inne enn de andre og hun har skrevet en eller annen kontrakt ihvertfall.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 OK. Hørte i allefall noe om at hun ikke fikk lov til å delta på "Extreme Makover-uken". Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 det har ikke jeg hørt noe om.. Og hun var jo med var hun ikke? tok ikke hun sånn sprøyte i leppa da? klarer ikke å huske om hun gjorde det eller ikke.. men er så vant til at hun ikke gidder å være med på noen ting allikevel så jeg har sikkert bare fortrengt det... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 det har ikke jeg hørt noe om.. Og hun var jo med var hun ikke? tok ikke hun sånn sprøyte i leppa da? klarer ikke å huske om hun gjorde det eller ikke.. men er så vant til at hun ikke gidder å være med på noen ting allikevel så jeg har sikkert bare fortrengt det... Hun var med på å fylle leppene med silikon ja, men ellers fikk hun ikke lov til å gjøre forandringer, ikke klippe håret engang. Dette fordi modellbyrået hennes mener at hun er perfekt slik hun er nå eller noe sånt. Er jo ganske sant det da Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Synes det bare var pinglete.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 OK. Hørte i allefall noe om at hun ikke fikk lov til å delta på "Extreme Makover-uken". Hun er en modell med kontrakt på at hun ikke skal forandre utseende. Jeg syns ikke det er så veldig rart, egentlig.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nå har edt kommet inn 3 nakenmodeller inn i hust.. som guttene skla date. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hva synes dere om at Tina og Flanders har begynt å fatte interesse for hverandre da? Kom som et lite sjokk, hadde aldri trodd at DE TO skulle begynne å utforske hverandre under dyna Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hva synes dere om at Tina og Flanders har begynt å fatte interesse for hverandre da? Kom som et lite sjokk, hadde aldri trodd at DE TO skulle begynne å utforske hverandre under dyna Når to såpass desperate personer deler samme rom, så må det jo skje Flanders, som er en "konstant kåt på seg selv og andre, men mest seg selv" person møter Tina "Flashe tits, alltid sur på andre men også litt småkåt innimellom" person kan man ikke ta feil! Var nok litt uventa for meg også Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Uventet at de to holder på ja.. Men synes at Flanders er en ganske still og kjedelig person (utenom når han danser ), mens Tina er alltid full i liv (både negativt og positivt)... Kanskje man etter 80 dager blir så desp at sånne ting bare skjer ... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Uventet at de to holder på ja.. Men synes at Flanders er en ganske still og kjedelig person (utenom når han danser ), mens Tina er alltid full i liv (både negativt og positivt)... Kanskje man etter 80 dager blir så desp at sånne ting bare skjer ... Godt mulig. Tina sa i hvertfall noe liknende i går: "Etter så lang tid innesperret i et hus blir selv en person som Flanders attraktiv" :!: Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg trodde ikke på det jeg så jeg, da jeg så på BB før i dag stod det svart på hvitt på skjermen at det var tina og flanders i bildet, men jeg ni stirret og overbeviste meg selv faktisk 3 ganger om at det kunne jo ikke stemme.. Men etter 4. gangen de viste det måtte jeg innse at slaget var tapt og at det faktisk var de to under dyna! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Haha. Jeg leste at Flanders nektet på at han hadde klina med Tina? Ern feig, eller? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Arg, hvorfor viser de ikke hele nomineringen!? De andre sesongene viste de jo hvor mange poeng de enkelte fikk på direktesendingen.. De kan jo ikke det i år da, pga. Elita ikke skal ut av huset... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Vært inne å lest på BB forumet du oxo ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nei, bare BB siden. Har slutta å se på, ser bare utstemmingen. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Arg, hvorfor viser de ikke hele nomineringen!?De andre sesongene viste de jo hvor mange poeng de enkelte fikk på direktesendingen.. De kan jo ikke det i år da, pga. Elita ikke skal ut av huset... Det hadde jeg ikke tenkt på! Hun ble jo ikke nominert, eller fikk ett eneste poeng av noen. Ugler i mosen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå