.com Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 jeg har kjøpt nytt lydkort og installert det. jeg har også koblet det til cd/dvd spilleren. problemet er at når jeg skal se en dvd film eller høre på en cd, skrur pcen seg av, spille dataspill går derimot helt bra, noen som hvet hva som er galt? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hmm det hørtes ikke bra ut. Har du koplet noen ledninger fra lydkortet til DVD spilleren. Om du har det mulig den er koplet feil siden det er at når du skulle høre på musikk eller se på film. Lenke til kommentar
.com Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 mulig det, vet du i såfall hvor på lydkortet jeg skal koble ledningen fra cd/dvd spilleren? Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 er det ingen som har greie på dette? Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Med Win 2000/XP er det unødvendig å koble lydkortet til CD/DVD-enhet. Det er bare å sette på digital audio extraction (tror valget er under egenskaper for den aktuelle DVD-spilleren). Men om det løser problemet har jeg mine tvil om. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bruk en emnetittel som beskriver tråden best mulig. "Problemer med lydkort" beskriver ikke tråden godt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg