NisseMannH4X Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Plutselig i dag fiokk jeg ikke sendt meldinger, fikk feilmeldingen at det var et ugyldig nr, men det er det ikke. Satte så inn et annet simkort og det fungerer utmerket. Trodde jo da at det var simkortet som var ødelagt, men når jeg prøvde det i en annen mobil virket det der! Så at det var et tegn øverst i skjermen jeg aldrig har sett før: Hvordan får jeg dette bort? Og hva er det? EDIT: Har snakket med noen fra Netcom og fikk som beskjed at jeg måtte legge inn nytt meldingssentralnummerr.. Hvor finner jeg dette på mobilen? Endret 31. januar 2005 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er tegnet for meldinger som ligger til sending, altså utboksen. slett disse så forsvinner ikonet. hva som er med galt med sms utsendelsen din vet jeg ikke. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg å har hatt problemer med sms i dag (siemens sx1 med netcom) men da jeg tok ut minnekortet slik at det ikke ble lagringsplass nr1. så alt ble lagret på tlf minnet. da funket det. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hmm, bruker ikke minnekort jeg, men har netcom da, jævli irriterende ass... Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Får fortsatt ikke send meldinger, får ringt, men får opp meldingen "Merk: Aktive viderekoblinger" når jeg prøver å ringer... Simkortet mitt fungerer i andre telefoner og telefonen min med andre simkort, det er bare de to som ikke passer samme! Vet ikke om det har noe å si, men dette problemet oppstod etter at jeg hadde kopiert nr over fra min gamle tlf via simkortet... Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 For meldingssentralnummer, sjekk her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå