bigbom Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Filler er ikke sparkel, men det er ei tjukk grunning. Som er veldig kurant å jobbe med. Veldig fint når du vil ha en god finnish. Stiligt design, enkelt, reint og uten krims-krams. Endret 9. februar 2005 av bigbom Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Takk takk! Det som var målet hele tiden! Men jeg lurer på om jeg skal ha en slik lime grønn farge eller om jeg går for helt hvitt. På lørdag skal jeg nok dra til maling/trevare butikker og forhøre meg litt. Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg ville beholt det lille grønne, det gjør seg veldig godt. For da slipper du å ha en helt hvit og kjedelig boks. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 jwg ville helst ha hatt en litt hvit-grå farge, sånn som den på skissa de har Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Tror jeg går fpor en fresh grønn farge. I vinterferien kommer det en ny worklog på forumet! Men hva skal kasse hete? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 skal du lissom ha en limegrønn farge? "lime style" istede for apple? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Tenker å ha limegrønne detaljer ja. Ikke et grønt kabbinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå