tozer Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) techinfo.no ? EDIT: siden.net/no/org? med subdomener blir det ting som linux.siden.net techinfo.no var et veldig godt domene, Men jeg får ikke kjøpt .no domener. Edit, var ikke opptatt.. Endret 4. mars 2005 av tozer Lenke til kommentar
tozer Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 ikke.no Ikke.no er for det første opptatt, for det andre kan jeg ikke bestille .no domener. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 hva med overklokk.it Domenet er bra, men siden skal jo ikke handle om overklokking i det heletatt. men takk for bidraget. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) kom på et bra et hussy.as vil forøvrig anbefale deg å fikse deg et orgnummer. Det er som sagt gratis, og krever ikke mer enn noen timers arbeid. Dermed kan du bestille .no domener også. Det er langt imellom de gode (og ledige) domenene på .com/.net/.org ... EDIT: techinfo.nu er ledig... Endret 4. mars 2005 av daffyd Lenke til kommentar
hart Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har fortsatt ikke funnet domenenavnet mitt, ikke så enkelt det her. luxituxy.net Domenenavnet skal jo også være lett å si og lett å forstå.. www.ibsensripsbuskerogandrebuskvekster.org Lenke til kommentar
tozer Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Har fortsatt ikke funnet domenenavnet mitt, ikke så enkelt det her. luxituxy.net Domenenavnet skal jo også være lett å si og lett å forstå.. www.ibsensripsbuskerogandrebuskvekster.org Genialt, den tar jeg! eller ikke.. Lenke til kommentar
hart Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ulempen er at du må være edru når du gir ut adressen =p Lenke til kommentar
tozer Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Ulempen er at du må være edru når du gir ut adressen =p Det var faktisk det første jeg tenkte på også.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 jeg kjøpte sintfjes.com så jeg kunne ha >:E.com som logo (akkurat som lessthan3.org elns som har <3 og sadhat som har <=[ ) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Er mange kule navn i det periodiske system / metaller / gasser; helium hydrogen titanium / titan silicon argon cobalt / cobolt gudenavn er også morro: njord odin thor heimdal midgard frey sleipner yggdrasil Så har du fantasidyr: hydra griffin Pegasus dragon / drage Finnes sikkert ett hav av kule forkortninger du kan bruke også, slik som: tek (Technical Electronic Knowledge) lupe (aLittle Unusual Party Equipment) (gidder ikke komme opp med flere...) Det kuleste av alt eg sånn der, um, kommer ikke på navnet, men type: GNU; GNU is Not UNIX og LAME = Lame Ain't a Mpeg Encoder... Vrine å komme på... Om du velger ett navn jeg har foreslått så vil jeg ha cred i "About" linken! hehe... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 OffT: hvordan står det til med mytologikunnskapene da noocyte ?? Neida, du vet sikkert at alle de ikke er guder. hadde det ikke vært en fordel om de som kommer med forslag også sjekker om domenet er ledig? Det gjør man lett ved f.eks. å gå hit: www.web10.nu alternativt hit: www.domeneshop.no Eller, som vi andre pleier å gjøre: litt ovenfor det du leser nå, har du en linje der det står http://forum.hardware.no/........ (osv osv). Trykk der, visk ut det som står, skriv inn adressen du begjærer og trykk enter. Da ser du fort om den er ledig! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 surbz00r, domenet kan være registrert, men det behøver ikke å være noe som helst den leder til. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 surbz00r, domenet kan være registrert, men det behøver ikke å være noe som helst den leder til. Da merker du det når du skal registrere det Lenke til kommentar
sjurba Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvis du likte techinfo.no hvorfor ikke tech.info Eller er det spesielle krav for .info? Det er i hvertfall ikke opptatt Lenke til kommentar
tozer Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Hvis du likte techinfo.no hvorfor ikke tech.infoEller er det spesielle krav for .info? Det er i hvertfall ikke opptatt Fordi tech.info er tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå