daffyd Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er gratis å få org.nr, ja... husker ikke helt oppskriften, men du finner sikkert et par om du leter på google... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er gratis å få org.nr, ja... husker ikke helt oppskriften, men du finner sikkert et par om du leter på google... OPPSKRIFT? Er ikke noen oppskrift på å lage deg ett organisasjonsnummer da... Du må faktisk skrive MASSE papirer, fakse og styre... Lenke til kommentar
knaill Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Lette etter mange slike for en stund tilbake jeg også. Fant ut at navnet trenger ikke ha noe å gjøre med hva som er inne på siden så lenge navnet er så spesielt at folk husker det. Hva med flyndre.net? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jenteruten.no Tok du an? Jenter uten dott Lenke til kommentar
tozer Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Hei! Takker for alle svar så langt. Har ikke fått noen tips som passer meg enda. men håper jo på at det kommer. har tenkt på linux kommandoer\programmer som kan brukes som domene Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 om du bruker linux-kommandoer (i forskjellige sammensetninger) så har du ganske mange valgmuligheter, ja catgrep.[no|se|dk|org|net] awk.no er et veldig lite utvalg av muligheter Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 tub.org gav meg Tubgirl assosiasjoner Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du må faktisk skrive MASSE papirer, fakse og styre... fyller bare ut skjemaer på http://www.brreg.no/ , så får du papira i posten og signerer dem å sender dem tilbake , vips så er det i orden Lenke til kommentar
visionize Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 tub.org gav meg Tubgirl assosiasjoner Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva med båks.no | .com | .net? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) www.to-geirs-website-and-beyond.com PS. Navnet "Geir" kan byttes ut med noe annet om du skulle være uheldig å ikke hete akkurat dette! Endret 2. mars 2005 av skag1 Lenke til kommentar
tozer Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Har fortsatt ikke funnet domenenavnet mitt, ikke så enkelt det her. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har fortsatt ikke funnet domenenavnet mitt, ikke så enkelt det her. luxituxy.net Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 tub.org gav meg Tubgirl assosiasjoner enig Lenke til kommentar
tozer Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Har fortsatt ikke funnet domenenavnet mitt, ikke så enkelt det her. luxituxy.net Domenenavnet skal jo også være lett å si og lett å forstå.. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) techinfo.no ? EDIT: siden.net/no/org? med subdomener blir det ting som linux.siden.net Endret 4. mars 2005 av Terrasque Lenke til kommentar
sjurba Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 info.info kan skrives som info2 (i andre...) Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Sjekk fennerty.com for flere forslag. Siden jeg er lat, stjeler jeg forklaringen deres og limer den inn her: "Fennerty.com is a bot that continually searches for available one-word domains, and that scores and displays its findings based on an algorithm that includes looking at how popular a domain term is among the other common TLDs" Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hvemerjeg.com isbit.com hopperrundt.com spilloman.com *editer når jeg finne på mer Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hadde det ikke vært en fordel om de som kommer med forslag også sjekker om domenet er ledig? Det gjør man lett ved f.eks. å gå hit: www.web10.nu alternativt hit: www.domeneshop.no Mitt obligatoriske forslag (som er ledig): techie.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå