kanariz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei, når jeg legger inn ett spill så legger den seg rett inn på :e,, men jeg vil ha den på :f hvordan gjør jeg så den legger seg rett inn på :e? er så slitsomt å legge dem over til :f etterpå hele tia lix. (har ingen alternativer) Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du må nok fikse litt på en .xml fil, men hadde hjulpet om du hadde sagt hvilket prog du bruker.. Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hehe sry... bruker avalanch.... kan du gi meg en guide? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du bruker Filemanager right? Er vel bare å gå inn på høyre side og gå inn på F, og så tilbake på venstre side og gå inn på D og kopiere? Bruker heller dvd2xbox. Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 jeg bruker dvd2xbox, men jeg får bare opp 2 alternativer.... så jeg får ikke lagt spillet i :f Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) ok, du kan gå inn i /dvd2xbox/dvd2xbox.xml og overskrive med dette: <dir>e:\</dir> <dir>e:\games\</dir> <dir>f:\games\</dir> <dir>f:\</dir> Dette skal mellom Dumpdirs! Endret 30. januar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hmmmm.. skjønte jeg ikke mye av, jeg har ikke koblet xbox opp mot pcen må jeg det.? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hehe sry... bruker avalanch.... kan du gi meg en guide? Er vel bare å flytte markøren opp til dvd`en øverst i høyre hjørne og trykke på start knappen, og velge backup? Avalaunch legger mine spill rett i f: iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå