s0ppen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg ny pc og har litt startproblemer her. Dette er hva jeg har: 2x - Corsair XMS3200XL DDR-DIMM 512MB PC3200 1x - AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz 2x - Seagate Barracuda 7200.8 250GB S-ATA 1x - Shuttle SN95G5 Barebone S939 1x - Gainward GeForce 6800LE 128MB DDR Det første som skjedde var at pcen pluttselig reboota seg, og jeg skjønnte ingen ting. så kjørte jeg scandisk (chkdsk i kjør) og det kom "det ble funnet problemer med filsystemet". Der etter kjørte jeg en grundigere scandisk og prøvde å reparere dette. uten hell. Jeg prøvde så å bytte harddisk, men ingen forskjell. Til nå har jeg prøvd 4 harddisker og 2 forskjellige windows cd'r. resett'a bios 2 ganger.. men jeg får fremdeles den samme feilmeldingen. Slik ser det ut: Håper dere kan hjelpe meg på forhånd, takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Den sier at disken din er 117MB. Det burde vel være 244MB. Har du partisjonert uten 48-bit LBA eller noe sånt? Det er viktig at SP1 er installert før du partisjonerer. Vet ikke om det er feilen hos deg, men det ser ut til å være en gjenganger. Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Hadde installert SP2, samme "feilen" kom da,såå jeg vet det er det som er problemet ang plassen. Men det blir alltid feil på indekser eller hva det heter og filsystemet når jeg kjører chkdsk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå