jseim Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei. Jeg har behov for en telefon som er vanntett og tåler en støyt. Har prøvd nyere telefoner men de er dessverre ikke like gode som gamle. Har hatt en Nokia 6250 og var kjemefornøyd med den. Helt til en kamerat skulle prøve hvor mye den tålte, da knuste skjermen. En annen telefon jeg kunne tenke meg er Ericsson R310s, problemet er bare at det ikke er mulig å skaffe disse telefonene lenger. Så spørsmålet er: Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en Nokia 6250 eller helst en Ericsson R310s? Er det mulig å reparere en knust skjerm, hvem gjør det og hva koster det? Takker for all hjelp. -Jonathan Lenke til kommentar
alfalf Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er mulig å få byttet skjerm ja, du må sende den inn på et verksted, VELDIG dyrt! koster vel nesten en tusenlapp!! r310 anbefaler jeg altså! Faren min har den, den har blitt overkjørt av en lastebil på asfalten uten at noe som helst skjedde, bare et par riper. Vanskelig å få tak i ja, du får prøve rundt på aksjoner og slikt og se om du klarer å finne den, de skal vel ikke ha mye for den kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis du skal ha ny skal visst 5150 og M65 tåle en støyt Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Men M65 må du jo bygge sammen selv når du får den.. ganske artig, men jeg tror delene lett spruter til alle kanter. Ericsson som er konstruert for å tåle en støyt gjør det oxo Lenke til kommentar
buktu Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 M65 er helt topp den. Klarer man å sette sammen en kinderfigur klarer man M65 også. Idiotsikkert! Jeg jobber med natur og friluftsliv og M65 har aldrig svikta meg uansett drittvær eller om jeg har tryna ned en skrent e.l., men tror ikke jeg ville tatt en svømmetur med den - buktu - Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Kanskje du kan finne noko spennende her. Edit: Mitt Ettusenetthundreogelevte innlegg. Endret 30. januar 2005 av Ulvestad Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) simens m65 som er nevnt i en vanntett pose. (du får kjøpt slikt der de selger strandutstyr ol tenker jeg) Endret 30. januar 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå