Raring Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Finnes det noe prog jeg kan gjøre dette med? når jeg bruker dos så får jeg bare dette opp, og jeg trenger jo to stykker når jeg skal få meg fast IP PS: er det no måte jeg kan finne ut hvilken isp jeg har? Endret 30. januar 2005 av Raring Lenke til kommentar
Valent Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) hahahah, det hjelper å si at du har en router eller aksesspunkt!! for å finne din dns server pleier det som regel å stå på leverandøren sin side. (teknisk info) Endret 30. januar 2005 av Valent Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Som sagt, 192.168.x.x er en lokal IP om du har en router med DHCP-funksjon (til å dele ut IP'er innenfor ditt lokalnettverk) Har du manualen til routeren din kan du prøve å logge deg inn å se på nettverks instillingene. I min router får jeg opp bl.a DNS serverene, gateway m.m. Lenke til kommentar
Raring Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 jeg har en 3com 3CRWE554G72 router. var bare en veldig liten manual om hvordan man innstallerte driverne. Valent: Jeg har prøvd de serverne som står på telenor.no, men da funker det ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå