hemo Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er det problemfritt å bruka Mandrakelinux og GNOME, utan å registrera eller aktivera nokon online-konto? Når eg loggar inn brukaren på maskina eg no tester (og akkurat har satt opp), får eg meldinga: Kunne ikkje slå opp internett-adressa for dhcppc2. Dette vil hindre GNOME i å virka ordentleg. Det er mogleg å retta opp problemet ved å leggja til dhcppc2 i fila /etc/hosts. ..men eg loggar inn likevel. Lenke til kommentar
Psy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nei, du trenger ikke internett. Problemet er at setupen ikke har lagt til linja 127.0.0.1 dhcppc2 i fila /etc/hosts. Det kan du fint gjøre selv og meldingen vil forsvinne. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 akkurat... kvifor dhcppc2 ? Er dette fast, eller noko tilfeldig valgt? Maskina har tilgang til Internett (Ethernet som mottar IP frå breibandsruteren som har NAT), og spørsmålet i den her tråden gjekk på dette med aktivering/online-konto. Skal eg registrera meg for å motta oppdateringar eller noko? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 akkurat... kvifor dhcppc2 ? Er dette fast, eller noko tilfeldig valgt? Maskina har tilgang til Internett (Ethernet som mottar IP frå breibandsruteren som har NAT), og spørsmålet i den her tråden gjekk på dette med aktivering/online-konto. Skal eg registrera meg for å motta oppdateringar eller noko? Nei, hvorfor skulle du det? Den meldingen har ingenting med aktivering/registrering å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå