audhage Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei Jeg har tenkt å skaffe meg en mikrofon nå. Den må IKKE være dyr men må kunne brukes til Skype og slikt. Hva synes dere jeg burde kjøpe? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Et rimelig headsett med mikrofon er vel egentlig å foretrekke til slikt framfor en løs mikk og høyttalere. Selv endte jeg med et rimelig et fra Plantronics. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 eg kjøpte hos clas ohlson, headsett med mic for 98,- Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Med henblikk på dine uttalelser går jeg utifra at du ikke er så altfor bekymret over lydkvalitet? I så fall er det ingen vits i å bruke mye penger. Vil anbefale deg å kjøpe headset med innebygget mikrofon, kun for hendighetens skyld. Jeg har også erfart at det er praktisk å ha volumkontroll på ledningen når jeg snakker i telefonen. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 eg kjøpte hos clas ohlson, headsett med mic for 98,- Hvordan funker det? Husker du hva det heter? Uansett, jeg skjønner at kvaliteten ikke blir den samme men hvor mye dårligere enn dette er det? (det er det eneste jeg har prøvd og jeg synes det er SKIKKELIG ukomfortabelt. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Med henblikk på dine uttalelser går jeg utifra at du ikke er så altfor bekymret over lydkvalitet? I så fall er det ingen vits i å bruke mye penger. Vil anbefale deg å kjøpe headset med innebygget mikrofon, kun for hendighetens skyld. Jeg har også erfart at det er praktisk å ha volumkontroll på ledningen når jeg snakker i telefonen. Stemmer det! Men kan du anbefale noen? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Med henblikk på dine uttalelser går jeg utifra at du ikke er så altfor bekymret over lydkvalitet? I så fall er det ingen vits i å bruke mye penger. Vil anbefale deg å kjøpe headset med innebygget mikrofon, kun for hendighetens skyld. Jeg har også erfart at det er praktisk å ha volumkontroll på ledningen når jeg snakker i telefonen. Stemmer det! Men kan du anbefale noen? Mvh Audun Hagen Har selv et utfoldbart headset med mic fra Chlas Olson. Det gjør jobben, men lyd og comfort er ikke akkurat noen salgsargument... Skulle jeg ha kjøpt nytt idag hadde jeg spyttet inn et par hundrelapper og fått både god lyd og comfort. Men om du kun skal bruke det til å snakke i telefonen 10 minutter til dagen, så trenger du vel ikke å tenke så mye på dette. Kan ikke gi noen spesifike anbefalinger siden jeg kun har brukt Chlas Olson og et tilsvarende modell av dette: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25631 Begge to hadde forsovidt omtrent samme kvalitet. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Vel, har tenkt litt over dette og funnet ut at det er like greit å slå på stortromma med det samme. Tenker meg nå et headset (klokker) med en god mic og GOD lyd. Hva må jeg ut med da? Takker for alle svar da Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Hva synes vi om dette? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg bruker dette biltema headsettet til 30 kr. Lyden i mikken er god, er god på ørene og lyden i headsettet er meget bra til skype bruk. Til musikk faller dette derimot helt gjennom. Til spilling er det brukenes. Grunnen til at headsettet ikke passer til musikk, er at det er for mye mellomtone. Det er ganske solid også. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Nei da blir det Icemat Siberia Lenke til kommentar
audhage Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Den er helt VILL. (bra altså ) Anbefaler den virkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå