Gå til innhold

Billig mikrofon for Skype?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med henblikk på dine uttalelser går jeg utifra at du ikke er så altfor bekymret over lydkvalitet? I så fall er det ingen vits i å bruke mye penger. Vil anbefale deg å kjøpe headset med innebygget mikrofon, kun for hendighetens skyld. Jeg har også erfart at det er praktisk å ha volumkontroll på ledningen når jeg snakker i telefonen.

Lenke til kommentar
eg kjøpte hos clas ohlson, headsett med mic for 98,-

Hvordan funker det?

Husker du hva det heter?

Uansett, jeg skjønner at kvaliteten ikke blir den samme men hvor mye dårligere enn dette er det? (det er det eneste jeg har prøvd og jeg synes det er SKIKKELIG ukomfortabelt.

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Med henblikk på dine uttalelser går jeg utifra at du ikke er så altfor bekymret over lydkvalitet? I så fall er det ingen vits i å bruke mye penger. Vil anbefale deg å kjøpe headset med innebygget mikrofon, kun for hendighetens skyld. Jeg har også erfart at det er praktisk å ha volumkontroll på ledningen når jeg snakker i telefonen.

Stemmer det! :)

Men kan du anbefale noen?

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Stemmer det! :)

Men kan du anbefale noen?

Mvh Audun Hagen

Har selv et utfoldbart headset med mic fra Chlas Olson. Det gjør jobben, men lyd og comfort er ikke akkurat noen salgsargument... Skulle jeg ha kjøpt nytt idag hadde jeg spyttet inn et par hundrelapper og fått både god lyd og comfort. Men om du kun skal bruke det til å snakke i telefonen 10 minutter til dagen, så trenger du vel ikke å tenke så mye på dette. Kan ikke gi noen spesifike anbefalinger siden jeg kun har brukt Chlas Olson og et tilsvarende modell av dette: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25631 Begge to hadde forsovidt omtrent samme kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...