[space] Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har en form "frmHoved" som inneholder bl.a. en knapp "cmdNy" og en flexgrid "fgrGrid" som viser innholdet i en tabell. Når jeg trykker på "cmdNy" kommer en ny form opp der jeg kan legge til en ny rad i tabellen som "fgrGrid" viser. Når jeg trykker på "lagre" i "frmNy" vil jeg at "fgrGrid" skal oppdateres så jeg kan se den nye raden jeg har lagt til. Hvordan kan jeg gjøre dette? Jeg må vel kalle en prosedyre i "frmHoved" som gjør dette? Jeg har prøvd: Call frmHoved.Oppdater men får Compile Error "Method or data member not found" "Oppdater" oppdaterer hvis jeg kaller den fra frmHoved. [space] Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du skriver bare "frmHoved.Oppdater", men Suben må være public! Private sub Oppdater() Endres til: Public sub Oppdater() Lenke til kommentar
[space] Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Det var ikke værre enn det nei!? Sånn er det når en må lære seg ting mens en jobber med det... De enkleste ting kan være umulige å finne ut av [space] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå