zoolander Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er det mulig å bruke en sony ericsson k500i som grps-modem for pc? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 har du sett på SE sidene under programvare? er noe modemprogram der, om det er gprs vet jeg ikke. Burde være det. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er det mulig å bruke en sony ericsson k500i som grps-modem for pc? Ja, operatør? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg har chess. vet du hvordan? Jeg finner ikke ut. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 - Generelt oppsett Telenor dekning - Generelt oppsett Netcom dekning Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvor finner jeg cid nummer? det står ikke under apn. der står bare navnet som er internet Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Marker datakontoen du har laget, trykk mer og velg Kontoinformasjon. Der finner du Ekstern ID som er CID nummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå