albions Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Passer denne psu en inn i mit valgte kabinett http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU668WB]Kabinett[/url] PSU Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Edit: Må lære meg å lese. Bedre svar nedanfor. Endret 30. januar 2005 av Ulvestad Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du kan bare tenke deg at den PSUen der er ca 2 cm lengere enn de andre ATX standar PSUene, så den passer nok Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 eneste jeg er i tvil om er om det krasjer med topp-viften jeg ser på bildet...send en mail til microplex så er du sikker! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 eneste jeg er i tvil om er om det krasjer med topp-viften jeg ser på bildet...send en mail til microplex så er du sikker! Gjør den det, ville jeg bare ha fjerna den topp vifta, har faktisk denne PSUen selv og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 har den jeg også...(dvs. ikke plexi-utgaven) og den er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå