Inc Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har noe hi8 film som jeg vil ha over på dvd, og da bruker jeg en sånn WIS AVcapture adapter via usb. Det som skjer etter ganske nøyaktig 30 min er at maskinen låser seg, alt fryser og eneste mulighet igjen er å restarte maskinen på nytt. Noen som vet hva som skjer?? Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kan jo være at du har lite RAM. Har du forsøkt å avslutte programmer / prosesser du strengt tatt ikke har bruk for ved denne operasjonen (nettopppkobling, brannmur, antivirus mm ) ? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 det trodde jeg og, men uansett hvor mange programmer jeg lukker så skjer det samme etter 20-30 min... har 512 mb(ikke så mye å skryte av men men) Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hva med å sjekke om det finnes nyerer drivere enn det du har installert nå ? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 sjekk at du har koverert discen til ntfs, ifat får du bare lov å lagre 3,99gb. maks Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 så fikk jeg lånet ett pinnacle program, funker fint nå. takker for alle svar. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Kan i ettertid legge til etter mye XXXX og @@@@@ så fant jeg ut at en fil som abyue.dll fil hadde forvillet seg inn i en annen mappe og laget krøll i maskineriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå