Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mister kontakt med trådløs router etter 8 minutter

Anbefalte innlegg

Jeg har en 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g 54 Mbps, og har to maskiner og en ip-telefon koblet til denne trådløse tragedien. En ting er at den ikke takler stor trafikk. Ringes det, og maskinen brukes samtidig blokker hele routeren ut.

Men problemet jeg har nå er at den ene maskinen, min stasjonære, mister kontakten med routeren etter ganske nøyaktig åtte minutter. Jeg må logge meg på på nytt om jeg skal få kontakt igjen. Beskjeden jeg får er at Windows ikke finner noen av de foretrukne trådløse nettverkene. Ikonet til den trådløse tilkoblingen får et rødt kryss og det nytter ikke å få kontakt.

Er det noen som har en ide om hva årsaken kan være at maskinen mister kontakt med routeren etter åtte minutter? Og hva jeg kan gjøre med det?

Håper på hjelp, da jeg har behov for å være koblet på langt mer enn åtte minutter.

Her er de siste minuttene fra loggen, om det hjelper (fjerner litt info fra adressene):

2005/01/30 18:35:55 : Blocked access attempt from 64.191.xxx.xxx

2005/01/30 18:37:06 : Wireless MAC address 00:07:CA:xx:xx:AB has disconnected from the device

2005/01/30 18:37:06 : Blocked access attempt from 212.59.169.149

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...