fxwz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Litt vanskelig å lage overskrift, men saken er nemelig den, jeg tåler ikke tryne på ei jente i klassen min, hu er helt forferdelig, ikke stygg men det er bare det at jeg ikke klarer å se på henne, kjenner at det snart kommer til å koke over her, så hva må gjøres? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Se en annen vei? Er vel egentlig ikke så veldig mye å gjøre. Bare overse hun, og drit i hun. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 meld'a på ekstrem forvandling, nytt tryne, ny start! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hold deg vekk fra ho, hvis ho kommer nær deg, overse ho. Det funker! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Pga hun er så teit, eller fordi du ikke liker utseendet? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg foreslår at du blir venn med henne, så kanskje situasjonen bedrer seg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg foreslår at du blir venn med henne, så kanskje situasjonen bedrer seg. Det er faktisk ikke alle man greier å være venn med. Noen mennesker er så sinnsykt stygg i hodet at man bare må gå fra rommet hver gang de nærmer seg.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Foreslår at du ignorerer henne eller skifter mening. Stenger denne rimlig meningsløse tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg