-=CH=- Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har en moped som etter en liten stund når du kjører, så stopper motoren opp. Det er en SMX, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 kjører den på VELDIG lavt turtall eller ch ? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 kjører den på VELDIG lavt turtall eller ch ? Nei Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 stopper den helt eller fjusker den, slik at det kjennes ut som den "hopper" fjusker den, har du for liten dyse, eller at bensinslangen er tett elns.. Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 tett dyse elns sikkert Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Pluggen din blir for varm. Skift plugg! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hatt samma problem jeg skifta pluggen og dyser og alt til slutt så var det dysern jeg måtte skru på! han for vel for lite eller for mye bensin tenker jeg meg beste er også la en ekspert fikse det! eller vis du er! Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hatt samma problem jeg skifta pluggen og dyser og alt til slutt så var det dysern jeg måtte skru på! han for vel for lite eller for mye bensin tenker jeg meg beste er også la en ekspert fikse det! eller vis du er! Trenger vel ikke akkuratt være ekspert for å finne ut hva som er feil med den da. Kanskje ha lyst til det, eller lære det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå