Gå til innhold

Hvilken barbermaskin skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hør på Peterman, Philips Coolskin med den innebygde lotiondispenseren er ultimat! Siden den er vanntett (er alle det?), så er det som sagt bare å stå i dusjen.. når du er ferdig, bare vipper du på hodet på den og skyllern.. lett og kjapt..

Lenke til kommentar
Hør på Peterman, Philips Coolskin med den innebygde lotiondispenseren er ultimat! Siden den er vanntett (er alle det?), så er det som sagt bare å stå i dusjen.. når du er ferdig, bare vipper du på hodet på den og skyllern.. lett og kjapt..

Jepp, det er rett og slett genialt å barbere seg i dusjen.

Lenke til kommentar
Barbermaskin :(

At noen i det hele tatt greier å kutte seg med en høvel er et under i mine øyne.

Mye lettere og kjekker med maskin, vettu..

og det er det faktum at folk med kviser og lignende berg i ansiktet, de kutter seg mye med høvel. Mens maskinen bare durer så fint over..

Lenke til kommentar

første gangen jeg barberte meg med høvel greide jeg å dra av en stort hudstykke på halsen..... lærte iallefall hvordan jeg ikke skulle bruke høvelen da...

edit: om man foretrekker Braun sin "flate" barbermaskin eller Philips sin med tre skjærehoder tror jeg stort sett er en smaksak.... selv liker jeg den med tre skjærehoder...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
første gangen jeg barberte meg med høvel greide jeg å dra av en stort hudstykke på halsen..... lærte iallefall hvordan jeg ikke skulle bruke høvelen da...

edit: om man foretrekker Braun sin "flate" barbermaskin eller Philips sin med tre skjærehoder tror jeg stort sett er en smaksak.... selv liker jeg den med tre skjærehoder...

Aw my God!!!!! Da er det bestemt, jeg kjøper en Coolskin med en gang jeg får lønn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...