FpsStu Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Begynner å bli grundig lei av barberblader, skum, kutt, osv... Noen som kan hjelpe meg å finne den beste barbermaskinen til meg? Krav: under 1500kr, "lugger" ikke og er lett å rense. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg bruker Philips Coolskin, den med innebygget lotiondispenser. Fungerer ypperlig i dusjen, barberer nesten like tett som høvel og ingen irritasjon. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Braun 7680 som jeg bruker er veldig grei. Blir automatisk ladet, renset og tørket. Av unyttige ting har den LCD-display med informasjon om batteriet og hvor lenge siste barbering varte... 1398,- på elkjøp. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hør på Peterman, Philips Coolskin med den innebygde lotiondispenseren er ultimat! Siden den er vanntett (er alle det?), så er det som sagt bare å stå i dusjen.. når du er ferdig, bare vipper du på hodet på den og skyllern.. lett og kjapt.. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er fornøyd med min Coolskin. Med rette type lotion så irriterer den ikke. Og halsen min har alltid vært 'lettirritert'. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Av unyttige ting har den LCD-display med informasjon om batteriet og hvor lenge siste barbering varte... Cool! Verdt penga sier jeg. Neste modell burde ha klokke og ukes og månedsstatistikk, tid siden siste barbering osv. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hør på Peterman, Philips Coolskin med den innebygde lotiondispenseren er ultimat! Siden den er vanntett (er alle det?), så er det som sagt bare å stå i dusjen.. når du er ferdig, bare vipper du på hodet på den og skyllern.. lett og kjapt.. Jepp, det er rett og slett genialt å barbere seg i dusjen. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Barbermaskin At noen i det hele tatt greier å kutte seg med en høvel er et under i mine øyne. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Coolskin er og blir den beste. edit: best i test har den blitt også Endret 31. januar 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg bruker Philips Coolskin, den med innebygget lotiondispenser. Fungerer ypperlig i dusjen, barberer nesten like tett som høvel og ingen irritasjon. stemmer! har den selv! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Coolskin eyh? Noen som vet om nettbutikk eller vanlig butikk som selger den for under 1300? hvis ikke så løper til Siba og kjøper... Lenke til kommentar
W Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Må si meg enig med de fleste andre her, gå for Coolskin! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Synes ikke de barbermaskinene med 3 "hoder" tar noe særlig bra. Liker mye bedre de flate Braun barbermaskinene. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 coolskin fra philips er en meget bra maskin! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Barbermaskin At noen i det hele tatt greier å kutte seg med en høvel er et under i mine øyne. alle har forskjellig hud,og noen kutter seg lettere enn andre,f.eks hvis de sliter med uren hud,kviser osv... så ett så stort under kan det ikke være Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Barbermaskin At noen i det hele tatt greier å kutte seg med en høvel er et under i mine øyne. Mye lettere og kjekker med maskin, vettu.. og det er det faktum at folk med kviser og lignende berg i ansiktet, de kutter seg mye med høvel. Mens maskinen bare durer så fint over.. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ikkeno problem å kutte seg med høvel, har ikke noe drit i ansiktet som gjør at jeg kutter meg, er bare det at jeg er trøtt og har dårlig tid vanligvis når jeg barberer meg. Da blir det fort noen kutt her og der. Greide å kutte meg ganske stygt i leppa her om dagen Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 åhåhhh.. det gjorde jeg en gang for noen år siden.. vooondt, på den bladtynne måten, og det blør så fælt.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) første gangen jeg barberte meg med høvel greide jeg å dra av en stort hudstykke på halsen..... lærte iallefall hvordan jeg ikke skulle bruke høvelen da... edit: om man foretrekker Braun sin "flate" barbermaskin eller Philips sin med tre skjærehoder tror jeg stort sett er en smaksak.... selv liker jeg den med tre skjærehoder... Endret 3. februar 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 første gangen jeg barberte meg med høvel greide jeg å dra av en stort hudstykke på halsen..... lærte iallefall hvordan jeg ikke skulle bruke høvelen da... edit: om man foretrekker Braun sin "flate" barbermaskin eller Philips sin med tre skjærehoder tror jeg stort sett er en smaksak.... selv liker jeg den med tre skjærehoder... Aw my God!!!!! Da er det bestemt, jeg kjøper en Coolskin med en gang jeg får lønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå