Kenneth Solfjeld Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har montert en MIST frostbite pure copper kjøler, med en støysvak PAPST vifte på min XP2800+(Barton) Nå har jeg tenkt å sette på en tilsvarende vifte på motsatt side, men er usikker på oppsettet på viftene, skal den ene suge og den andre blåse? Vil jeg merke noe særlig forskjell når det gjelder temperatur? Hadde vært fint med noen tips! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis du bestemmer deg for en ekstra vifte, vil jeg tro du får best resultat med at en suger inn, og en suger ut. Tror kanskje du vil få en liten temperatur forskjell, men tror ikke den kommer til å bli betydelig.. Hvis/Når du får viften, så kan du jo eksprimentere litt med hva som gir best resultat og la oss vite det Lenke til kommentar
havfal Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 tror en bør suge og en bør blåse, på denne måten vil du vel trekke ut en god del støv som festes i ribba. har en Frostbite selv (med 1 vifte), og det festes fryktelig mye støv innimellom ribbebladene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå