- Blaster - Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett. Lommeboka mi tillater opp til ca 2000kr. Jeg vil ha et kabinett som er stilfullt og så lydløst som mulig. Hvilket kabinett anbefaler dere? (Erfaringer er alfa omega) Jeg har sett litt på Lian Li PC65 USB. Noen som hvet lydnivået til dette med viftene på max? Alle tips mottas med takk!! Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hadde jeg hatt 2000 ville jeg gått for Lian Li uansett om det bråkte litt, men du trenger jo ikke å ha viftene på max... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Lian Li er bra det, kjøpte med støydempingsmatter til mitt og det funka bra Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Har noen her på forumet hørt lydnivået til Lian Li PC-6X? Lenke til kommentar
melleg Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Anbefaler Chieftec Dragon fulltower (67cm)svart, med plexiglass i siden og på toppen vis en gider. Neonlys, er bra, men blitz er ***** kult å se på. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg hadde gått for chieftec dragon fulltower,da har du veldig mye plass til stassj og lignende+at de er veldig lette og støydempe(greie å modde åxå).Kjøp biltema lyd-isolerings matter(koster bare en brøkdel av NoiseControl Magic Fleece og er MER enn gode nok)de er meget gode og fjernet ca.85 av støyen i mitt dragon midi med vannkj. og 2x80mm biltema vifter+1x120mm enermax+1x120mm papst+vifta i 340w psu.Har jo oxo alt det andre cdrom/cd brenner og IBM 60gxp 41GB(DEN værste støy kilden i min pc.) Det viktigste er jo om DU blir fornøyd,noe jeg tror du vil bli med ett chieftec full tower i ønsket farge,selv om ALLE HAR DET :smile: bare mine 0.2$ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 17:50, - Blaster - skrev:Har noen her på forumet hørt lydnivået til Lian Li PC-6X? Kabinettet selv bråker jo ikke det er viftene du kjøper og setter inn som bråker .. det er de du burde passe på ikke selve kabinettet... Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg vet det er viftene i kabbiset som bråker, men LianLi PC 6X har tre medfølgende vifter. Noen som hvet hvor mye di støyer? Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 23:46, melleg skrev:Anbefaler Chieftec Dragon fulltower (67cm)svart, med plexiglass i siden og på toppen vis en gidder. Neonlys, er bra, men blitz er ***** kult å se på. Plexi på toppen? Hm. Det var en tanke ... :smile: Det blir neste prosjekt .. :smile: Forøvrig så anbefaler jeg chieftec. Det bråker lite, er lett å jobbe med, og det bråker ikke såfremt du ikke kaster inn bråkete vifter .. :smile: _________________ - PoWeR iS nOtHiNg WiThOuT cOnTrOl - Dette består maskinen min av [ Denne Melding var redigert av: d_jay på 2002-06-24 02:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå